Auxiliarul de „Dezvoltare personal&259;” î&351;i propune s&259; vin&259; în sprijinul cadrelor didactice care nu au preg&259;tire de specialitate psihologie punându-le la dispozi&355;ie o mul&355;ime de exerci&355;ii jocuri &537;i activit&259;&539;iScopul urm&259;rit este ca înv&259;&355;&259;torul sau înv&259;&355;&259;toarea s&259;-i cunoasc&259; cât mai bine pe copiii din propria clas&259;S-a pus un

Caiet de dezvoltare personala clasa a II a

de Lucretia Neacsu

13 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000224172

Editura: Elicart

Data aparitie: 2021

ISBN: 978-606-849-696-2

Numar de pagini: 60

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Auxiliarul de „Dezvoltare personală” îşi propune să vină în sprijinul cadrelor didactice care nu au pregătire de specialitate (psihologie), punându-le la dispoziţie o mulţime de exerciţii, jocuri și activități.
Scopul urmărit este ca învăţătorul sau învăţătoarea să-i cunoască cât mai bine pe copiii din propria clasă.
S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emoţiilor, oricare ar fi acestea, dându-se astfel şansa fiecărui copil să se descopere, să se accepte şi să afle ce-i place cu adevărat să facă. Sub îndrumarea cadrului didactic se vor stimula emoţiile pozitive, cele care îl ajută pe şcolar să-şi dezvolte abilităţile empatice şi de comunicare.
Sunt propuse jocuri şi activităţi atât individuale, cât şi în echipă, elevii fiind încurajaţi să lucreze împreună, să asculte, să dea răspunsuri, să analizeze şi să ducă la bun sfârşit o sarcină de lucru, într-un interval de timp dat.

CUPRINS

• EVALUARE INIȚIALĂ

1. AUTOCUNOAȘTERE ȘI STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS
A. Autocunoaștere și atitudine pozitivă față de sine și față de ceilalți
• EU ȘI CEILALȚI
• SEMĂNĂM, DAR NU SUNTEM LA FEL
• SUNT UNIC!

B. Igienă personală
• CÂND, UNDE ȘI CUM?
• SĂNĂTATE ȘI MIȘCARE
• EVALUARE – DESPRE COPII, DESPRE MINE

2. DEZVOLTARE EMOȚIONALĂ ȘI SOCIALĂ
A. Trăirea și manifestarea emoțiilor, starea de bine
• TRĂIREA EMOȚIILOR
• MĂ COMPORT AȘA CUM SIMT
• LUMEA POVEȘTILOR
• IARNA – EMOȚII DE SĂRBĂTORI
• MOMENTE CALDE PE VREME FRIGUROASĂ

B. Comunicarea școlară eficientă
• PRIVESC, OBSERV ȘI ÎNȚELEG
• ÎMI PLACE SĂ FIU ASCULTAT, DAR ȘTIU SĂ ȘI ASCULT
• EVALUARE – DESPRE COPII, DESPRE MINE
C. Interacțiuni simple cu ființe și obiecte familiare
• NU SUNT SINGUR!
• FAMILIE, RUDE ȘI CUNOȘTINȚE
• PRIETENI ȘI COLEGI
• PERSOANE DRAGI
• RECAPITULARE – EMOȚII, COMUNICARE, INTERACȚIUNE

3. ASPECTE SPECIFICE ALE ORGANIZĂRII ÎNVĂȚĂRII ȘI PREGĂTIRII PENTRU VIAȚĂ LA ȘCOLARUL MIC
A. Rutine și sarcini de lucru
• TIMPUL MEU – CE FAC CU EL?
• ZI DE ZI AM UN PROGRAM
• DEPUN EFORT, ÎNVĂȚ, DAR MĂ ȘI RELAXEZ
• EVALUARE – IMPORTANȚA ORGANIZĂRII TIMPULUI

B. Abilități și atitudini de învățare
• ALIAȚI CARE MĂ AJUTĂ SĂ ÎNVĂȚ
• OBSTACOLE ÎN CALEA ÎNVĂȚĂRII

C. Explorarea meseriilor
• PALETA CU MESERII
• ORICE MESERIE ESTE IMPORTANTĂ

• RECAPITULARE (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personală”)
• EVALUARE FINALĂ (La ce mă ajută orele de „Dezvoltare personală”?/ Stau de vorbă cu mine)


Data aparitie 2021
ISBN 978-606-849-696-2
Loc aparitie Pitesti
Numar de pagini 60
Autor

Lucretia Neacsu

Numar pagini 60

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll