In ziua de azi marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa De ce Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in practica de marketing greseli pe care le numeste pacate capitale Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol alaturi de simptomele pe care le produce companiei si de cateva sugestii care s-ar putea dovedi

10 pacate capitale de marketing

de Philip Kotler

Cod produs: C_95794

Editura: Codecs

Editie: Editia I

ISBN: 973-8060-70-2

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa! De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in practica de marketing, greseli pe care le numeste "pacate capitale". Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol, alaturi de simptomele pe care le produce companiei si de cateva sugestii care s-ar putea dovedi solutii salvatoare. Philip Kotler nu ofera retete rapide, ci remedii bine gandite, cu efect durabil. Philip Kotler este profesor de marketing international la Kellogg School of Management, din cadrul Universitatii Northwestern. Kotler a oferit servicii de consultanta unor organizatii ca IBM, Bank of America, General Electric si AT&T. 
Editie Editia I
ISBN 973-8060-70-2
Loc aparitie Bucuresti
Tip coperta Necartonat
Autor

Philip Kotler

Scroll