Comportamentul consumatorului de televiziune radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente cunoscute de producatorii din mass-media Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului radio-ascultatorului sau cititorului de ziare Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica

de Sebastien Bohler

Cod produs: 0000013840

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2009

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-46-1327-4

Numar de pagini: 256

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins: Mass-media si convingerile • Euristica disponibilitatii • Reflexul de orientare si dependenta televizuala • Expunerea selectiva a informatiei • Vinovatie si altruism • Mass-media si politica • Efectul simplei expuneri • Influenta sociala • Transferul simbolic • Incertitudine si placere • Publicitatea in mass-media • Activarea cognitiva • Antropomorfismul in publicitate • Impactul marcilor asupra copilului • Muzica si conditionarea asociativa • Divertismentul • Jocurile de lumini si intimidarea • Culorile si perceptia timpului • Reactia si autosuficienta
Data aparitie 2009
Editie Editia I
ISBN 978-973-46-1327-4
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 256
Tip coperta Necartonat
Autor

Sebastien Bohler

Scroll