50 de idei puternice pentru a va pastra clientii
de Paul R.Timm
Cod produs: c_20096
Editura: Meteor Press
Data aparitie: 2008
Editie: Editia I
ISBN: 978-9737282880
Numar de pagini: 176
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca veti pune in practica metodele prezentate veti fi capabili sa reduceti semnificativ nemultumirile clientilor. Numeroasele sugestii practice, pe care le puteti aplica imediat, va invata: - Sa transformati cumparatorii nemultumiti in clienti fideli pe viata. - Sa utilizati gesturi simple pentru a va pastra clientii. - Sa nu ascultati doar cu urechile. - Sa gasiti solutii simple pentru a intrece asteptarile clientilor. - Sa utilizati feedbackul negativ pentru actiuni pozitive. Atat managerii, cat si angajatii pot folosi informatiile din acest manual pentru a evita efectele de propagare devastatoare pe care le pot produce clientii dezamagiti. Veti vedea cat este de usor pentru orice companie, mare sau mica, sa aplice creativ si consecvent o serie de mici inovatii pentru satisfacerea clientelei, structurand si consolidand in acest fel portofoliul de clienti.
Data aparitie | 2008 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-9737282880 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 176 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Paul R.Timm |