Timp de genera&539;ii am fost obi&537;nui&539;i s&259; fim aten&539;i doar la factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes pasiunea munca sus&539;inut&259; talentul &537;i norocul Dar în ziua de azi succesul devine din ce în ce mai dependent de modul în care interac&539;ion&259;m cu ceilal&539;i S-a dovedit faptul c&259; atât la locul de munc&259; cât &537;i în via&539;a de zi cu

A da si a lua

de Adam Grant

Cod produs: 0000077675

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2013

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-8360-40-9

Numar de pagini: 440

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Timp de generații, am fost obișnuiți să fim atenți doar la factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes: pasiunea, munca susținută, talentul și norocul. Dar în ziua de azi, succesul devine din ce în ce mai dependent de modul în care interacționăm cu ceilalți. S-a dovedit faptul că atât la locul de muncă, cât și în viața de zi cu zi oamenii acționează fie ca un donator, fie ca un profitor negustor. Pe când profitorii își doresc să obțină cât mai multe de la ceilalți fără a da nimic în schimb, iar negustorii caută un schimb avantajos pentru ambele părți implicate, donatorii sunt acel gen rar de oameni care contribuie decisiv la succesul celorlalți fără însă a cere ceva în schimb.

„Când veţi fi sfârşit de citit această carte, s-ar putea să reconsideraţi unele dintre presupoziţiile voastre fundamentale privind succesul. Dacă sunteţi nişte donatori care se sacrifică, veţi găsi o mulţime de idei care să vă ajute să urcaţi de la bază către vârful piramidei succesului. Iar dacă deocamdată tindeţi să fiţi profitori, s-ar putea să vă tenteze o reorientare în direcţia dărniciei, încercând să dobândiţi abilităţile acestei rase umane în necontenită creştere, a celor care dobândesc succesul oferind ceva celorlalţi. Dar dacă o faceţi numai de dragul succesului, probabil nu va avea efect.” Adam Grant

„În această carte, Adam Grant ne aduce dovezi de netăgăduit pentru o abordare revoluționară asupra modului în care gândim succesul atât în afaceri, cât și în viața de zi cu zi. Pe lângă caracterul fundamental înălțător al tezei pe care o susține, cititorii vor fi absolut încântați de modul în care o face. A da și a lua este o lectură fundamentală!” Robert Cialdini, autor Persuasiunea: știință și practică (Publica, 2013)


Data aparitie 2013
Editie Editia I
ISBN 978-606-8360-40-9
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 440
Tip coperta Necartonat
Autor

Adam Grant

Scroll