Marketingul are ca obiectiv esential orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile — actuale si viitoare — ale consumatorilor Aceasta presupune in mod necesar existenta unui sistem informational bine pus la punct dar si cunoasterea unor tehnici moderne de analiza prelucrare si interpretare a informatiei atat de complexe din domeniul marketingului Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente respectiv a nevoilor a

Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing

de Colectiv redactional

Cod produs: 0000142366

Editura: C.H. Beck

Data aparitie: 2016

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-18-0632-4

Numar de pagini: 172

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Marketingul are ca obiectiv esential orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile — actuale si viitoare — ale consumatorilor. Aceasta presupune, in mod necesar, existenta unui sistem informational bine pus la punct, dar si cunoasterea unor tehnici moderne de analiza, prelucrare si interpretare a informatiei atat de complexe din domeniul marketingului. 
Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor, cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cercetarii de marketing un instrument redutabil de introspectie. 
Data aparitie 2016
Editie Editia I
ISBN 978-606-18-0632-4
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 172
Tip coperta Necartonat
Autor

Colectiv redactional

Scroll