Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing
de Colectiv redactional
Marketingul are ca obiectiv esential orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile — actuale si viitoare — ale consumatorilor. Aceasta presupune, in mod necesar, existenta unui sistem informational bine pus la punct, dar si cunoasterea unor tehnici moderne de analiza, prelucrare si interpretare a informatiei atat de complexe din domeniul marketingului.
Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor, cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cercetarii de marketing un instrument redutabil de introspectie.
Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor, cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cercetarii de marketing un instrument redutabil de introspectie.
Data aparitie | 2016 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-18-0632-4 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 172 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Colectiv redactional |
2
Colectiv redactional