Arta de a cumpara
de PacoUnderhill
Cod produs: C_53925
Editura: Polirom S.A.
Data aparitie: 2006
Editie: Editia I
ISBN: 973-46-0417-1
Numar de pagini: 320
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing. Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara.
Cuprins: Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul • Cum sa citesti un indicator • Demografia shopping-ului • Dinamica shopping-ului • Experienta senzoriala a cumpararii • Timpul real si cel subiectiv • Magia expunerii
Cuprins: Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul • Cum sa citesti un indicator • Demografia shopping-ului • Dinamica shopping-ului • Experienta senzoriala a cumpararii • Timpul real si cel subiectiv • Magia expunerii
Data aparitie | 2006 |
Editie | Editia I |
ISBN | 973-46-0417-1 |
Loc aparitie | Iasi |
Numar de pagini | 320 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | PacoUnderhill |
0
PacoUnderhill