Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri magazine universale si supermagazine din Statele Unite autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat ci si expertul de marketing Pentru

Arta de a cumpara

de PacoUnderhill

Cod produs: C_53925

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2006

Editie: Editia I

ISBN: 973-46-0417-1

Numar de pagini: 320

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing. Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara.

Cuprins: Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul • Cum sa citesti un indicator • Demografia shopping-ului • Dinamica shopping-ului • Experienta senzoriala a cumpararii • Timpul real si cel subiectiv • Magia expunerii
Data aparitie 2006
Editie Editia I
ISBN 973-46-0417-1
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 320
Tip coperta Necartonat
Autor

PacoUnderhill

Scroll