Patrunzatoare impresionanta incitanta aceasta carte reprezinta o lectura fundamentala pentru momentul economic in care ne aflam” Joi Ito director al Laboratorului Media MIT„Daca nu ati auzit de Douglas Rushkoff inseamna ca nu va intereseaza cu adevarat sa aflati ce va pregateste viitorul” Seth Godin autorul cartii Linchpin„Douglas Rushkoff este astazi unul dintre cei mai incisivi teoreticieni media si un critic acerb al economiei noastre

Aruncand cu pietre in autobuzul Google

de Douglas Rushkoff

Cod produs: 0000140396

Editura: Niculescu SRL

Data aparitie: 2016

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-38-0060-3

Numar de pagini: 264

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Patrunzatoare, impresionanta, incitanta, aceasta carte reprezinta o lectura fundamentala pentru momentul economic in care ne aflam.” Joi Ito, director al Laboratorului Media MIT

„Daca nu ati auzit de Douglas Rushkoff inseamna ca nu va intereseaza cu adevarat sa aflati ce va pregateste viitorul.” Seth Godin, autorul cartii Linchpin

„Douglas Rushkoff este, astazi, unul dintre cei mai incisivi teoreticieni media si un critic acerb al economiei noastre digitale. Cu toate acestea, iti face placere sa-l citesti. ” Walter Isaacson, presedinte al Institutului Aspen si autorul cartii The Innovators

„Douglas Rushkoff este un adevarat vizionar al lumii digitale. Cititi aceasta chemare mobilizatoare pentru resetarea de jos in sus a societatii noastre, inainte de a fi prea tarziu.” Astra Taylor, regizoare de film si autorea cartii The People`s Platform

„Orice mare pas inainte incepe atunci cand cineva intelege ca tot ceea ce oamenii iau de bun s-ar putea sa nu fie asa. Douglas Rushkoff pune la indoiala cele mai profunde ipoteze ale economiei moderne si deschide o cale spre o lume mult mai centrata pe om.” Tim O`Reilly,fondator al O`Reilly Media

 

CUPRINS:

Introducere. CE ESTE IN NEREGULA CU ACEASTA IMAGINE? 9

1. ELIMINAREA OAMENILOR DIN ECUATIE 21
Industralismul digital 21
Mase, mesa si mass-media 24
Economia Like-urilor 37
Jocul de-a Big data 46
Economia de partajare: Cum pot fi pusi din nou oamenii „in carti” 50
Solutia somajului 60
1. Munciti mai putin: reduceti saptamana de lucru de 40 de ore 63
2. Reformulati contractul angajat-companie: impartiti castigurile din productivitate 65
3. Predati-va in fata abundentei: venitul minim garantat 67
4. Redefiniti munca: cum sa fiti platit pentru a va ocupa de nevoile reale 70

2. CAPCANELE CRESTERII CU ORICE PRET 73
Corporatiile sunt programe 73
Platforma-monopol 86
Inregistrarea corporatiei 96
Intreprinderea cu sediu stabil 100
1. Depasiti ideea de crestere 105
2. Folositi o abordare hibrida 108
3. Schimbati mentalitatea actionarilor 114
4. Alegeti un nou sistem de operare 119

4. VITEZA BANILOR 125
Moneda regatului 125
Reprogramarea banilor - de la seifuri bancare la blockchain 138
Banii sunt un verb 150
1. Moneda locala 153
2. Banii liberi: Numeralul ca utilitate 155
3. Monedele cooperative: Cum sa dam viata banilor 158
4. De la extractie la responsabilizare: noua banca locala 164

4. INVESTIM FARA SA EXISTAM 167
Finantele nu inseamna ceva personal 167
Viseaza algoritmii la derivative digitale? 177
Investigatii gamificate: Startup-ul 182
Capitalul fara risc: perseverenta multimilor 193
Integral investit - Factori dincolo de capital 203
1. Fara crestere, fara probleme: investitii pentru flux 204
2. Investitii delimitate 206
3. Conduceti-va afacerile ca pe un bun comun: cooperativele-platforma 211

5. DISTRIBUIT 219
Distributism digital 219
Renasterea, acum? 227


Data aparitie 2016
Editie Editia I
ISBN 978-606-38-0060-3
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 264
Tip coperta Necartonat
Autor

Douglas Rushkoff

Scroll