Brandurile au fost si ele afectate de schimba&131;rile culturale sociale si geopolitice din ultimii ani In plus numa&131;rul lor e acum imens Iar pe langa&131; ele s-a inmultit si numa&131;rul firmelor de branding numa&131;rul consultantilor al strategilor samd In acest context s-ar putea spune ca&131; au dreptate cei ca&131;rora li se pare complicat sa&131; construiasca&131; o marca&131; puternica&131; si ca&131; cei care reusesc sunt niste norocosi GresitIn

Brand Simple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate

de Allen P. Adamson

Cod produs: 0000028944

Editura: Publica

Data aparitie: 2010

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-1931-10-4

Numar de pagini: 336

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Brandurile au fost si ele afectate de schimbaƒrile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. In plus, numaƒrul lor e acum imens. Iar pe langaƒ ele s-a inmultit si numaƒrul firmelor de branding, numaƒrul consultantilor, al strategilor s.a.m.d. In acest context, s-ar putea spune caƒ au dreptate cei caƒrora li se pare complicat saƒ construiascaƒ o marcaƒ puternicaƒ si caƒ cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit. In BrandSimple, Allen Adamson demonstreazaƒ caƒ brandingul nu e neapaƒrat complicat, vag si confuz. Dimpotrivaƒ, el sustine caƒ reteta succesului unui brand este una simplaƒ. Asta dacaƒ te asiguri caƒ marca ta nu e doar deosebitaƒ, ci si deosebit de simplaƒ: construieste-ti marca bazandu-te pe o idee simplaƒ, care poate fi adoptataƒ de toataƒ organizatia si poate fi aplicataƒ coerent in toate punctele de interactiune cu consumatorii. Adamson a invaƒtat multe din experienta avutaƒ cu unele dintre cele mai celebre maƒrci si demistificaƒ in cartea lui lumea supraprocesataƒ a brandingului. In marea de caƒrti ultraelaborate, hiperbolice si parabolice despre construirea unei maƒrci, nicio altaƒ carte nu ilustreazaƒ mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obtine o marcaƒ puternicaƒ. "Allen Adamson ne aduce aminte caƒ produsul e cel pe care-l avem in fata ochilor, in timp ce marca este in mintea noastraƒ. O marcaƒ bunaƒ se bazeazaƒ pe o idee simplaƒ, care e unicaƒ si relevantaƒ. El oferaƒ sugestii si zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor saƒ ajungaƒ la o idee de brand revolutionaraƒ." Philip Kotler, Profesor de Marketing International, Kellogg School of Management
Data aparitie 2010
Editie Editia I
ISBN 978-973-1931-10-4
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 336
Tip coperta Necartonat
Autor

Allen P. Adamson

Scroll