• Autentificare
  • Inregistrare
  • Abonare
0 produse
TOTAL: 0,00 LEI
Produs
Brand Simple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate
Author Allen P. Adamson
in colectia
2.5 (23 opinii)
Brandurile au fost si ele afectate de schimbaƒrile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. In plus, numaƒrul lor e acum imens. Iar pe langaƒ ele s-a inmultit si numaƒrul firmelor de branding, numaƒrul consultantilor, al strategilor s.a.m.d. In acest context, s-ar putea spune caƒ au dreptate cei caƒrora li se pare complicat saƒ construiascaƒ o marcaƒ puternicaƒ si caƒ cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit. In BrandSimple, Allen Adamson demonstreazaƒ caƒ brandingul nu e neapaƒrat complicat, vag si confuz. Dimpotrivaƒ, el sustine caƒ reteta succesului unui brand este una simplaƒ. Asta dacaƒ te asiguri caƒ marca ta nu e doar deosebitaƒ, ci si deosebit de simplaƒ: construieste-ti marca bazandu-te pe o idee simplaƒ, care poate fi adoptataƒ de toataƒ organizatia si poate fi aplicataƒ coerent in toate punctele de interactiune cu consumatorii. Adamson a invaƒtat multe din experienta avutaƒ cu unele dintre cele mai celebre maƒrci si demistificaƒ in cartea lui lumea supraprocesataƒ a brandingului. In marea de caƒrti ultraelaborate, hiperbolice si parabolice despre construirea unei maƒrci, nicio altaƒ carte nu ilustreazaƒ mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obtine o marcaƒ puternicaƒ. "Allen Adamson ne aduce aminte caƒ produsul e cel pe care-l avem in fata ochilor, in timp ce marca este in mintea noastraƒ. O marcaƒ bunaƒ se bazeazaƒ pe o idee simplaƒ, care e unicaƒ si relevantaƒ. El oferaƒ sugestii si zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor saƒ ajungaƒ la o idee de brand revolutionaraƒ." Philip Kotler, Profesor de Marketing International, Kellogg School of Management
Citeste intreaga descriere...
Item code 0000028944
SKU/EAN 978973193110
ISBN 978-973-1931-10-4
Publisher Publica
Size 336
Pret 49,00 lei46,55 lei
 ( 37,54 lei excl. tax)
(-2,45 lei) 
Stock 0
Quantity 
Termen de livrare
  • - Curier

    48 ore

  • - Posta Romana

    4 zile lucratoare

  • - Ridicare de la sediu

    dupa confirmarea telefonica din partea responsabilului de comenzi online

  • - Ridicare din librarie

    dupa confirmarea telefonica din partea responsabilului de comenzi online

Seller: host
Feedback: There are currently no ratings.
Categorie Afaceri si economie
Producator Publica
Numar Pagini 336
ISBN 978-973-1931-10-4
EAN 978973193110
Tip Coperta Necartonat
Data aparitiei 2010
Loc Aparitie Bucuresti
Autor Allen P. Adamson
Interval de pret 30-50 lei
Status In promotie
Editie Editia I
Comentarii Clienti
Nu exista comentarii despre acest produs.
Citeste toate comentariile...
Opinii Editoriale
Nu există opinii despre acest produs.
38,48 lei 34,63 lei
(-3,85 lei) 
Author
Colectiv redactional
18,30 lei 16,47 lei
(-1,83 lei) 
Author
RomitaB.Iucu
34,95 lei 31,46 lei
(-3,50 lei) 
Author
Colectiv redactional
24,09 lei 21,68 lei
(-2,41 lei) 
Author
Colectiv redactional
22,16 lei 19,06 lei
(-3,10 lei) 
Author
Daniel Goleman, Richard Boyatz
32,75 lei 28,17 lei
(-4,59 lei) 
38,48 lei 34,63 lei
(-3,85 lei) 
Author
Colectiv redactional
18,30 lei 16,47 lei
(-1,83 lei) 
Author
Iulian Vacarel
60,00 lei 54,00 lei
(-6,00 lei) 
Author
Malcolm Gladwell
47,20 lei 42,48 lei
(-4,72 lei) 
Author
Malcolm Gladwell
47,20 lei 42,48 lei
(-4,72 lei) 
84,77 lei 72,90 lei
(-11,87 lei) 
Author
Malcolm Gladwell
52,98 lei 47,68 lei
(-5,30 lei) 
Author
Dan Ariely
52,98 lei 47,68 lei
(-5,30 lei) 
Author
Al Pacino
37,57 lei 32,31 lei
(-5,26 lei) 
Author
Richard Branson
66,47 lei 57,16 lei
(-9,31 lei) 
Author
Laura Jackson
37,57 lei 33,81 lei
(-3,76 lei) 
47,20 lei 42,48 lei
(-4,72 lei) 
Author
Dan Ariely
52,98 lei 50,33 lei
(-2,65 lei) 
47,20 lei 40,59 lei
(-6,61 lei) 
 
Introdu adresa de email
Anunta-ma