„Brandingul de tara“ se refera la ce trebuie facut pentru ca „produsul Romania“ si imaginea sa sa fie mai bine prezentate promovate si vandute in exteriorCu cateva exceptii notabile pe care speram sa le remarcati in lucrare paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului al

Branding de tara Romania

de Natalia Cimpoca

Cod produs: c_18595

Editura: Sigma SRL

Data aparitie: 2008

Editie: Editia I

ISBN: 978-9736494178

Numar de pagini: 238

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

„Brandingul de tara“ se refera la ce trebuie facut pentru ca „produsul Romania“ si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.

Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului al II-lea al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. Univ. Dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandindul de tara si cu aceasta conceptie, din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Putem considera aceasta carte, pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza, dar, mai ales, pentru inceputul in stiinta pe care il face fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.

Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si nonsalanta unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii - de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding - care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Proiectul national „Un brand de tara pentru Romania“, pe care autoritatile se pare ca l-au abandonat, poate fi realizat cu tinerii care scriu in aceasta lucrare si isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile.


Data aparitie 2008
Editie Editia I
ISBN 978-9736494178
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 238
Tip coperta Necartonat
Autor

Natalia Cimpoca

Scroll