Brandwashed
de Martin Lindstrom
Cod produs: 0000073654
Editura: Publica Com
Data aparitie: 2013
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-8360-29-4
Numar de pagini: 416
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie sa cumpar nici macar un singur brand nou. Cum definesc termenul brand ? Pai, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce exista in lume telefoanele mobile si computerele pe care le utilizam, ceasurile si hainele pe care le purtam, filmele pe care le vizionam, cartile pe care le citim, alimentele pe care le mancam, vedetele si echipele sportive pe care le idolatrizam este perceput ca brand. Ceva prin care declaram lumii ce suntem sau ce dorim sa fim. Cu toate acestea, eram hotarat sa incerc sa dovedesc ca se poate rezista tuturor tentatiilor cu care ne asalteaza cultura de consum. Martin Lindstrom
In ultimii cinci ani am citit din scoarta-n scoarta doar doua carti de afaceri: Buyology si Brandwashed. Nu este doar o coincidenta faptul ca Martin Lindstrom le-a scris pe amandoua. Steven Levit, profesor de economie la Universitatea din Chicago
Daca vrei sa inveti cum sa navighezi printre promisiunile de sarte privind sanatatea ta pe care marketerii ti le vand si cum sa iei decizii inteligente cu privire la modul in care sa-ti cheltui banii este imperios necesar sa cite sti aceasta carte. Dr. Mehmet Oz
Sunt fascinata de cartea scrisa de Martin, am cautat intotdeauna atat ca femeie de afaceri, cat si ca un consumator individual sa gasesc metode pentru a cumpara inteligent! Martin mi-a schimbat modul in care ma raportez la branduri si la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare! Tyra Banks
Data aparitie | 2013 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-8360-29-4 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 416 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Martin Lindstrom |
0
Martin Lindstrom