Anul trecut am hota&131;rat sa&131; ma&131; supun unei cure de dezintoxicare de branduri Mai precis am hota&131;rat sa&131; nu mai cumpa&131;r niciun nou brand timp de un an Mi-am propus sa&131; folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam  haine telefon mobil si altele asemenea Dar nu aveam voie sa&131; cumpa&131;r nici ma&131;car un singur brand nou Cum definesc termenul brand  Pa&131;i in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale

Brandwashed

de Martin Lindstrom

Cod produs: 0000073654

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2013

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-8360-29-4

Numar de pagini: 416

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Anul trecut am hotaƒrat saƒ maƒ supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotaƒrat saƒ nu mai cumpaƒr niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus saƒ folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie saƒ cumpaƒr nici maƒcar un singur brand nou. Cum definesc termenul brand ? Paƒi, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce existaƒ in lume telefoanele mobile si computerele pe care le utilizaƒm, ceasurile si hainele pe care le purtaƒm, filmele pe care le vizionaƒm, caƒrtile pe care le citim, alimentele pe care le mancaƒm, vedetele si echipele sportive pe care le idolatrizaƒm este perceput ca brand. Ceva prin care declaraƒm lumii ce suntem sau ce dorim saƒ fim. Cu toate acestea, eram hotaƒrat saƒ incerc saƒ dovedesc caƒ se poate rezista tuturor tentatiilor cu care ne asalteazaƒ cultura de consum. Martin Lindstrom In ultimii cinci ani am citit din scoartaƒ-n scoartaƒ doar douaƒ caƒrti de afaceri: Buyology si Brandwashed. Nu este doar o coincidentaƒ faptul caƒ Martin Lindstrom le-a scris pe amandouaƒ. Steven Levit, profesor de economie la Universitatea din Chicago Dacaƒ vrei saƒ inveti cum saƒ navighezi printre promisiunile de sarte privind saƒnaƒtatea ta pe care marketerii ti le vand si cum saƒ iei decizii inteligente cu privire la modul in care saƒ-ti cheltui banii este imperios necesar saƒ cite sti aceastaƒ carte. Dr. Mehmet Oz Sunt fascinataƒ de cartea scrisaƒ de Martin, am caƒutat intotdeauna atat ca femeie de afaceri, cat si ca un consumator individual saƒ gaƒsesc metode pentru a cumpaƒra inteligent! Martin mi-a schimbat modul in care maƒ raportez la branduri si la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare! Tyra Banks
Data aparitie 2013
Editie Editia I
ISBN 978-606-8360-29-4
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 416
Tip coperta Necartonat
Autor

Martin Lindstrom

Scroll