• Autentificare
  • Inregistrare
  • Abonare
0 produse
TOTAL: 0,00 LEI
Produs
Brandwashed
Author Martin Lindstrom
in colectia
2.5 (23 opinii)
Anul trecut am hotaƒrat saƒ maƒ supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotaƒrat saƒ nu mai cumpaƒr niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus saƒ folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie saƒ cumpaƒr nici maƒcar un singur brand nou. Cum definesc termenul brand ? Paƒi, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce existaƒ in lume telefoanele mobile si computerele pe care le utilizaƒm, ceasurile si hainele pe care le purtaƒm, filmele pe care le vizionaƒm, caƒrtile pe care le citim, alimentele pe care le mancaƒm, vedetele si echipele sportive pe care le idolatrizaƒm este perceput ca brand. Ceva prin care declaraƒm lumii ce suntem sau ce dorim saƒ fim. Cu toate acestea, eram hotaƒrat saƒ incerc saƒ dovedesc caƒ se poate rezista tuturor tentatiilor cu care ne asalteazaƒ cultura de consum. Martin Lindstrom In ultimii cinci ani am citit din scoartaƒ-n scoartaƒ doar douaƒ caƒrti de afaceri: Buyology si Brandwashed. Nu este doar o coincidentaƒ faptul caƒ Martin Lindstrom le-a scris pe amandouaƒ. Steven Levit, profesor de economie la Universitatea din Chicago Dacaƒ vrei saƒ inveti cum saƒ navighezi printre promisiunile de sarte privind saƒnaƒtatea ta pe care marketerii ti le vand si cum saƒ iei decizii inteligente cu privire la modul in care saƒ-ti cheltui banii este imperios necesar saƒ cite sti aceastaƒ carte. Dr. Mehmet Oz Sunt fascinataƒ de cartea scrisaƒ de Martin, am caƒutat intotdeauna atat ca femeie de afaceri, cat si ca un consumator individual saƒ gaƒsesc metode pentru a cumpaƒra inteligent! Martin mi-a schimbat modul in care maƒ raportez la branduri si la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare! Tyra Banks
Citeste intreaga descriere...
Item code 0000073654
SKU/EAN 978606836029
ISBN 978-606-8360-29-4
Publisher Publica Com
Size 416
Pret 55,00 lei52,25 lei
 ( 42,14 lei excl. tax)
(-2,75 lei) 
Stock 0
Quantity 
Termen de livrare
  • - Curier

    48 ore

  • - Posta Romana

    4 zile lucratoare

  • - Ridicare de la sediu

    dupa confirmarea telefonica din partea responsabilului de comenzi online

  • - Ridicare din librarie

    dupa confirmarea telefonica din partea responsabilului de comenzi online

Seller: host
Feedback: There are currently no ratings.
Categorie Afaceri si economie
Producator Publica Com
Numar Pagini 416
ISBN 978-606-8360-29-4
EAN 978606836029
Tip Coperta Necartonat
Data aparitiei 2013
Loc Aparitie Bucuresti
Status In promotie
Interval de pret 50-100 lei
Editie Editia I
Autor Martin Lindstrom
Comentarii Clienti
Nu exista comentarii despre acest produs.
Citeste toate comentariile...
Opinii Editoriale
Nu există opinii despre acest produs.
38,48 lei 34,63 lei
(-3,85 lei) 
Author
Colectiv redactional
18,30 lei 16,47 lei
(-1,83 lei) 
Author
RomitaB.Iucu
34,95 lei 31,46 lei
(-3,50 lei) 
Author
Colectiv redactional
24,09 lei 21,68 lei
(-2,41 lei) 
Author
Colectiv redactional
22,16 lei 19,06 lei
(-3,10 lei) 
Author
Daniel Goleman, Richard Boyatz
32,75 lei 28,17 lei
(-4,59 lei) 
38,48 lei 34,63 lei
(-3,85 lei) 
Author
Colectiv redactional
18,30 lei 16,47 lei
(-1,83 lei) 
Author
Iulian Vacarel
60,00 lei 54,00 lei
(-6,00 lei) 
Author
Malcolm Gladwell
47,20 lei 42,48 lei
(-4,72 lei) 
Author
Martin Lindstrom
49,00 lei 46,55 lei
(-2,45 lei) 
52,98 lei 50,33 lei
(-2,65 lei) 
Author
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
47,20 lei 44,84 lei
(-2,36 lei) 
Author
Adam Smith
47,20 lei 40,59 lei
(-6,61 lei) 
Author
Malcolm Gladwell
43,35 lei 41,18 lei
(-2,17 lei) 
Author
George A. Akerlof
56,84 lei 54,00 lei
(-2,84 lei) 
Author
James Gleick
66,47 lei 63,15 lei
(-3,32 lei) 
Author
Nicholas Carr
47,20 lei 44,84 lei
(-2,36 lei) 
Author
Guy Kawasaki
47,20 lei 44,84 lei
(-2,36 lei) 
Author
Scott Berkun
47,20 lei 44,84 lei
(-2,36 lei) 
47,20 lei 44,84 lei
(-2,36 lei) 
 
Introdu adresa de email
Anunta-ma