Caietul inteligent pentru clasa a VI-a semestrul II Literatura Limba romana Comunicare - Fl Ionita E Carstocea M Columban A Coman V Gal D Kundor L Sfirlea …seria Caietelor inteligente isi propune sa ofere celor interesati - elevi si profesori deopotriva - cateva metode si instrumente de evaluare utile in practica scolara curenta Acestea au fost proiectate in conformitate cu Programa pentru clasele V-VIII si au avut constant in vedere

Caietul inteligent. Literatura, limba romana , comunicare clasa a VI a semestrul II

de Fl.Ionita, E.Carstocea, M.Columban

Cod produs: 0000108287

Editura: Art Educational

Data aparitie: 2015

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-710-169-0

Numar de pagini: 190

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Caietul inteligent pentru clasa a VI-a, semestrul II. Literatura. Limba romana. Comunicare - Fl. Ionita, E. Carstocea, M. Columban, A. Coman, V. Gal, D. Kundor, L. Sfirlea …seria Caietelor inteligente isi propune sa ofere celor interesati - elevi si profesori, deopotriva - cateva metode si instrumente de evaluare utile in practica scolara curenta. Acestea au fost proiectate in conformitate cu Programa pentru clasele V-VIII si au avut constant in vedere formarea unui "tanar cu o cultura comunicationala si literara de baza, capabil sa inteleaga lumea, sa comunice si sa interactioneze cu semenii, sa-si utilizeze in mod eficient si creativ capacitatile proprii pentru rezolvarea unor probleme concrete din viata cotidiana, sa poata continua in orice faza a existentei sale procesul de invatare, sa fie sensibil Ia frumosul din natura si la cel creat de om". Lucrarile nu-si propun sa inlocuiasca manualele, ci sa le completeze cu aplicatii variate, avand diferite grade de dificultate, pentru a da astfel posibilitatea elevilor sa-si demonstreze, intr-un mod placut, abilitatile si competentele dobandite la clasa. Toate aceste aplicatii au fost proiectate urmand cu rigurozitate Competentele specifice ale Programei scolare si il pun pe elev in situatii mereu noi, menite sa-i solicite gandirea si creativitatea. Seria Caietelor inteligente se distinge de alte auxiliare printr-o serie de elemente inovatoare: - s-au folosit itemi foarte variati: cu alegere duala si multipla, cu raspuns scurt, de asociere, intrebari structurate, compuneri libere si structurate; - cerintele au fost grupate astfel incat sa poata fi lucrate zilnic la clasa, dar pot fi integrate si in teste de evaluare, a caror organizare este indicata in subsolul paginii. Astfel, se pot constitui doua tipuri de teste: TEST I - cu un nivel mai redus de dificultate TEST II - cu un nivel ceva mai ridicat de dificultate, ambele fiind insotite de precizari privind timpul de lucru si punctajuI. Profesorul poate alege tipul adecvat de teste, in functie de nivelul clasei sau de obiectivele urmarite. - au fost proiectate pe modelul caietelor de lucru; aplicatiile pot fi lucrate direct pe carte, iar testele sumative pot fi desprinse din volum, pentru a figura in portofoliul educational al elevului; - au fost concepute aplicatii pentru fiecare semestru al anului de studiu si materia a fost in asa fel distribuita, incat sa raspunda unor ritmuri diferite ale parcursului, inclusiv pregatirii pentru olimpiadele scolare; - cuprind teste initiale, teste sumative, teste de evaluare finala, precum si variante de subiecte pentru teza. Module precum Exerseaza, Pentru portofoliul tau, Concurs, Autoevaluare au fost concepute fie pentru fixarea unor cunostinte, fie pentru elevii al caror ritm de lucru este superior colegilor de clasa. De altfel, diversificarea gradului de dificultate a aplicatiilor a fost unul dintre obiectivele prioritare ale acestor lucrari. Desi materialul a fost grupat in trei sectiuni, Literatura, Limba romana si Comunicare (orala si scrisa), autorii au avut permanent in vedere modelul comunicativ-functional al Programei, prin folosirea acelorasi texte-suport in toate cele trei sectiuni. Acestea au fost selectate in mare masura din manualele scolare In uz, dar au fost propuse si texte noi, criteriile fiind de fiecare data accesibilitatea si valoarea literara. Speram ca aceste auxiliare sa fie, atat pentru profesori, cat si pentru elevi, niste instrumente de lucru utile si totodata placute. Autorii DEZBATERE Formaţi două grupe. Alegeţi-vâ o temă de discuţie dintre următoarele: • filmul pe care l-aţi urmărit aseară la televizor a meritat timpul petrecut în faţa ecranului? • când călătorim cu maşina alături de părinţi, este bine să ascultăm muzică rock la intensitate maximă, cu geamul deschis? • în şcoală, uniforma trebuie să fie obligatorie? Cât timp grupă va purta discuţia, cealaltă grupă va evalua modul de implicare în dialog (fiecare elev îşi va alege un coleg, pe care îl va observa; se vor stabili perechi: 1 - 1). Cel care face evaluarea va completa grila din caietul colegului. După 20 de minute, se schimbă tema şi rolurile. La sfârşit (sau a doua oră), se discută cu întreaga clasă despre respectarea regulilor comunicării Se stabileşte o ierarhie, în funcţie de punctajul obţinut, şi se dau diplome cu titlul Cel mai bun partener de dialog.... Format: 17x24 Autori: Fl. Ionita, E. Carstocea, M. Columban, A. Coman, V. Gal, D. Kundor, L. Sfirlea Anul aparitie: 2013 Nr pagini: 190
Data aparitie 2015
Editie Editia I
ISBN 978-606-710-169-0
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 190
Tip coperta Necartonat
Autor

Fl.Ionita, E.Carstocea, M.Columban

Scroll