Pentru fiecare sector de activitate exist&259; un juc&259;tor care se remarc&259; astfel c&259; se impun urm&259;toarele întreb&259;ri cum reu&537;esc unele companii s&259; ob&539;in&259; performan&539;e excep&539;ionale pe termen lung în ciuda faptului c&259; se confrunt&259; cu acelea&537;i constrângeri ca rivalele lor Ce fac acestea în mod diferit Ce putem înv&259;&539;a de la ele br stylecolor

Cele trei reguli

de Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

Cod produs: 0000139667

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2016

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-722-219-7

Numar de pagini: 472

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Pentru fiecare sector de activitate există un jucător care se remarcă, astfel că se impun următoarele întrebări: cum reușesc unele companii să obțină performanțe excepționale pe termen lung, în ciuda faptului că se confruntă cu aceleași constrângeri ca rivalele lor? Ce fac acestea în mod diferit? Ce putem învăța de la ele? 

În Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricărei companii care vrea să ajungă la rezultate de top și o combinație perfectă de studii de caz și analize amănunțite de date – cei doi autori încearcă să răspundă la aceste întrebări. Michael E. Raynor și Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit să identifice companiile cu rezultate excepţionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor și Ahmed au selectat un eșantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat în amănunt. Astfel au descoperit că, atunci când se confruntă cu decizii dificile, companiile excepționale respectă trei reguli: 

1. Mai bun înainte de mai ieftin. 
2. Venituri înainte de costuri. 
3. Nu există alte reguli. 

Pentru unii piloți, zborul nu este o experiență pasivă. Aceștia își înțeleg nava, înțeleg condițiile și se înțeleg pe ei înșiși, folosind această înțelegere pentru a descoperi portanță acolo unde alții găsesc doar vid, pentru a se poziționa în unghiul perfect pentru atac sau pentru a exploata paradoxul prăbușirii spre pământ, generând astfel o nouă ascensiune și îndreptându-se din nou spre cer. 

La fel se întâmplă și în cazul companiilor excepționale. Acestea reușesc, pentru o vreme – uneori pentru multă vreme – să învingă inerția, să se opună entropiei și să se adapteze la schimbările de mediu sau la cele de la nivelul concurenței. Generează performanțe mai bune și le susțin pentru mult mai mult timp decât s-ar aștepta cineva în mod normal. Nimic nu ține pentru totdeauna, dar la urma urmei nu acesta este scopul. Obiectivul este obținerea celor mai bune performanțe posibile pentru cât de mult timp se poate. 

Cele trei reguli vă arată cum să faceți asta. Prin adoptarea conștiincioasă a celor trei reguli care definesc felul în care iau decizii companiile excepționale – mai bun înainte de mai ieftin, venituri înainte de costuri și nu există alte reguli – puteți spera în mod rezonabil să îi negați gravitației ce i se cuvine pentru mai multă vreme. 
Data aparitie 2016
Editie Editia I
ISBN 978-606-722-219-7
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 472
Tip coperta Necartonat
Autor

Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

Scroll