Coaching pentru performanta editia 2014

Coaching pentru performanta editia 2014

Cod

Cod produs: 0000092050

producator

Editura: Publica Com

disponibilitate

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Aflata la a patra editie, Coaching pentru performanta este biblia industriei si cu siguranta lucrarea de referinta pe care se bazeaza cei care predau lectii de business.

 

Cam tot ceea ce e cunoscut ca fiind training de afaceri a pornit de la Timothy Gallwey si de la tehnicile de antrenament sportiv ale lui Sir John Whitmore. in consecinta, cartea prezinta o baza simpla pentru traineri, plecand de la concepte precum constientizarea si responsabilizarea prin metoda intrebarilor si a abilitatii de a asculta.

 

Whitmore prezinta modelul G R O W (S R O V) pentru care este recunoscut - Scop, Realitate, Optiune, Vointa - ca format pentru cursurile de training. Cartea incepe cu cateva convingeri ale trainerilor. Spre deosebire de modelele vechi in management, care functioneaza de la abordarea „morcov si bat“, un trainer crede in potentialul clientului.

 

Whitmore crede ca oamenii sunt capabili sa schimbe doar lucrurile de care sunt constienti. Responsabilitatea trebuie sa il caracterizeze pe client in tot ceea ce face. Intrebarile potenteaza constientizarea si atentia, mentinand in acelasi timp si responsabilitatea. Daca trainerul ii spune ceva discipolului, atentia poate creste putin, dar responsabilitatea este acum in mana profesorului, sursa informatiei. Intrebarile il fac pe client sa fie atent la actiunile sale, sa se gandeasca la nivel mai inalt si sa ii dea raspunsuri pertinente celui care pune aceste intrebari.


Autor Sir John Whitmore
Data aparitie 2014
Editie Editia I
ISBN 978-606-8360-71-3
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 344
Tip coperta Necartonat
Scroll