RON KAUFMAN ne poart&259; într-o c&259;l&259;torie în noua lume a serviciilor Prin intermediul unor studii de caz dinamice &537;i a unor exemple de bun&259; practic&259; ve&539;i afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume &537;i cum pute&539;i urma calea spre transformarea superioar&259; a serviciilor De-a lungul anilor am asistat la schimb&259;ri profunde în atitudinile &537;i ac&539;iunile oamenilor

Cultura serviciilor superioare

de Ron Kaufman

Cod produs: 0000081739

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2013

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-8360-49-2

Numar de pagini: 376

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

RON KAUFMAN ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a serviciilor. 

,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile și acțiunile oamenilor și la îmbunătățiri semnificative ale performanței multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câștiguri în ceea ce privește reputația, cota de piață și profiturile. Organizațiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienți mai fideli și angajați mai talentați și mai motivați.” 

Ron Kaufman 

Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume total nouă. 

MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere

Lucrurile simple sunt de regula cheia pentru a obtine realizari importante. Dar cele mai simple lucruri sunt si cel mai greu de explicat. Ron Kaufman este cel mai energic si competent ghid pentru intelegerea perfecta a ceea ce inseamna sa livrezi excelenta in tot ceea ce faci.

 

ORLANDO SZASZ - cofondator Renania, organizator workshop The Secrets of Superior Service TM     

Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată un plan detaliat și ușor de urmat. Toți deținătorii funcției de CEO, toți managerii și angajații care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui să citească această carte, ci să o utilizeze ca referință permanentă. 

ADRIAN GOSTICK și CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle 

O carte extraordinară! Mi-aș dori ca tehnologia să fi ajuns până acolo încât această carte să intre ca prin minune în mintea fiecărui lider din țara noastră și să fie subiect pe agenda ședințelor săptămânale. Mulțumim Ron Kaufman, pentru răbdarea cu care ne înveți cum să creăm servicii incredibile, despre care să vorbească până și competiția!

ELENA CĂLIN – fondator Customer Focus Romania, organizator The Secrets of Superior Service TM cu Ron Kaufman


Data aparitie 2013
Editie Editia I
ISBN 978-606-8360-49-2
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 376
Tip coperta Necartonat
Autor

Ron Kaufman

Scroll