S&259; cre&537;ti un cititor pasionat este mai u&537;or decât crezi Studiile arat&259; c&259; p&259;rin&539;ii joac&259; un rol deosebit de important în procesul de deprindere a citirii din copil&259;ria timpurie pân&259; în anii de &537;coal&259; În Cum s&259; cre&537;tem cititori pasiona&539;i Nancy Newman îmbin&259; ultimele cercet&259;ri &537;tiin&539;ifice cu tot ceea ce a

Cum sa crestem cititori pasionati

de Colectiv redactional

Cod produs: 0000164550

Editura: Gama SRL

Data aparitie: 2018

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-149-761-7

Numar de pagini: 232

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

     Să crești un cititor pasionat este mai ușor decât crezi! Studiile arată că părinții joacă un rol deosebit de important în procesul de deprindere a citirii, din copilăria timpurie până în anii de școală. În Cum să creștem cititori pasionați, Nancy Newman îmbină ultimele cercetări științifice cu tot ceea ce a învățat în calitate de profesoară și mamă, oferind strategii simple, atractive și ușor de pus în practică în viața de zi cu zi, care dezvoltă abilitățile de lectură ale copiilor, insuflându-le, totodată, și dragostea pentru citit.


   Ghidul perfect pentru părinții ocupați, Cum să creștem cititori pasionați conține informații și sfaturi practice și fundamentate științific, care vin în sprijinul copiilor mici, cititorilor începători și a celor care se confruntă cu probleme de citire, ajutându-i să devină cititori avizi pentru tot restul vieții.


   Nancy Newman este profesoară, instructor de parenting, cunoscut conferențiar și autoarea romanului Disturbing the Peace.


Data aparitie 2018
Editie Editia I
ISBN 978-973-149-761-7
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 232
Autor

Colectiv redactional

Comandate frecvent impreuna

De acelasi autor

Produse similare

Scroll