In anul 1995 Rachel Kranton ii scria o scrisoare viitorului laureat al premiului Nobel George Akerlof insistand ca&131; ultimul sa&131;u studiu de economie era eronat Identitatea sustinea ea era elementul lipsa&131; cel care avea sa&131; contribuie la explicarea motivului pentru care oamenii - confruntati cu acelea si circumstante economice - fac alegeri diferite Acest moment a constituit inceputul unei colabora&131;ri de paisprezece ani finalizata&131; odata&131; cu publicarea

Economia identitatii

de George A. Akerlof

Cod produs: 0000053574

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2011

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-1931-83-8

Numar de pagini: 224

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
In anul 1995, Rachel Kranton ii scria o scrisoare viitorului laureat al premiului Nobel, George Akerlof, insistand caƒ ultimul saƒu studiu de economie era eronat. Identitatea, sustinea ea, era elementul lipsaƒ, cel care avea saƒ contribuie la explicarea motivului pentru care oamenii - confruntati cu acelea si circumstante economice - fac alegeri diferite. Acest moment a constituit inceputul unei colaboraƒri de paisprezece ani, finalizataƒ odataƒ cu publicarea caƒrtii Economia identitaƒtii. Aceastaƒ lucrare umple un vid esential in stiintele sociale, introducand in economie conceptele de identitate si normaƒ. Opiniile oamenilor in legaƒturaƒ cu ceea ce e permis si ce nu, ca si pentru cine, sunt vitale in raport cu efortul depus in muncaƒ - cat de mult muncesc, cum invataƒ, cum i si cheltuiesc banii si cum ii economisesc. Prin urmare, e posibil ca identitatea oamenilor - perceptia lor asupra sinelui si asupra a ceea ce aleg saƒ fie - saƒ constituie cel mai important factor care le afecteazaƒ vietile din punct de vedere economic. Mai mult decat atat, limitele trasate de societate asupra identitaƒtii pot fi elementele care determinaƒ bunaƒstarea economicaƒ. Discursul economic obi snuit, orientat spre piete si impozite, ne face adesea saƒ uitaƒm de fortele care ne schimbaƒ cu adevaƒrat si in mod semnificativ vietile. Odataƒ cu Economia identitaƒtii, ne a sezaƒm pe veranda economicaƒ, alaƒturi de Rachel Kranton si George Akerlof, examinand ceea ce ne preocupaƒ cel mai mult - propria noastraƒ identitate. Dan Ariely, autorul caƒrtilor Irational in mod previzibil (Publica 2010) si Irationalitatea beneficaƒ (Publica 2011) Aceastaƒ carte uimitoare ne arataƒ cat de multe putem invaƒta atunci cand adaƒugaƒm instrumentele economiei la celelalte resurse intelectuale pe care le avem astaƒzi la dispozitie, in momentul in care ne gandim la forta identitaƒtii. George Akerlof si Rachel Kranton redau rezultatele modelaƒrii tehnice, faƒraƒ a cople si cititorul cu jargonul de specialitate. Rezultatul este o lucrare accesibilaƒ, de o claritate vrednicaƒ de toataƒ lauda. Kwame Anthony Appiah, autorul caƒrtii Ethics of Identity In Economia identitaƒtii, George Akerlof si Rachel Kranton i si reunesc fortele, introducand oamenii si pasiunile lor in analiza economicaƒ. Renuntand la abordaƒrile conventionale, cei doi propun o paradigmaƒ indraƒzneataƒ, explicand de ce si in ce fel identitatea si normele sociale determinaƒ deciziile economice. Cu vervaƒ si spirit paƒtrunzaƒtor, cartea transformaƒ perspectivele economice standard asupra organizatiilor, scolilor, discriminaƒrii de gen si a celei rasiale. Aceastaƒ nouaƒ economie revelatoare deschide un viitor straƒlucit unei colaboraƒri serioase intre economi sti si sociologi. Viviana Zelizer, autoarea caƒrtii The Purchase of Intimacy
Data aparitie 2011
Editie Editia I
ISBN 978-973-1931-83-8
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 224
Tip coperta Cartonat
Autor

George A. Akerlof

Scroll