Ghidul fotografiei de produs - Sfaturi pentru artizani de la artizaniTehnici de succes pentru a-&355;i expune produsele de crea&355;ie proprieCartea se adreseaz&259; atât celor care se afl&259; la început de drum în activitatea fotografiei comerciale cât &351;i celor care vor s&259;-&351;i îmbun&259;t&259;&355;easc&259; tehnica de lucru în acest domeniuAve&355;i un blog sau inten&355;iona&355;i s&259; v&259;

Ghidul fotografiei de produs

de Heidi Adnum

Cod produs: 0000133999

Editura: Editura Casa

Data aparitie: 2013

Editie: Editia a II a

ISBN: 978-606-8189-95-6

Numar de pagini: 192

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Ghidul fotografiei de produs - Sfaturi pentru artizani de la artizani

Tehnici de succes pentru a-ţi expune produsele de creaţie proprie

Cartea se adresează atât celor care se află la început de drum în activitatea fotografiei comerciale, cât şi celor care vor să-şi îmbunătăţească tehnica de lucru în acest domeniu.

Aveţi un blog sau intenţionaţi să vă creaţi unul în cadrul căruia aţi dori să postaţi fotografii ale unor produse, creaţii proprii, pentru a le face cunoscute sau chiar pentru a le comercializa? Dacă răspunsul dvs. este afirmativ, această carte poate constitui un adevărat ghid, ea introducându-vă, folosind termeni de specialitate accesibili, în lumea minunată a fotografiei de tip comercial.

Pas cu pas, veţi fi familiarizaţi cu elementele de bază ale aparatului de fotografiat şi ale fotografiei în general, ajutându-vă să vă atingeţi scopul: obţinerea unor fotografii clare, frumoase - într-un cuvânt, de succes.

Un amănunt important: profesioniştii consultaţi în acest ghid îşi împărtăşesc experienţa în „Părerea specialistului", iar sfaturile legate de folosirea mărcii înregistrate, de marketing şi de comercializare îi vor ajuta, cu siguranţă, pe cei care vor să-şi îmbunătăţească afacerea în ansamblu


Data aparitie 2013
Editie Editia a II a
ISBN 978-606-8189-95-6
Loc aparitie Oradea
Numar de pagini 192
Tip coperta Necartonat
Autor

Heidi Adnum

Scroll