Ghidul fotografiei de produs
de Heidi Adnum
Cod produs: 0000133999
Editura: Editura Casa
Data aparitie: 2013
Editie: Editia a II a
ISBN: 978-606-8189-95-6
Numar de pagini: 192
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Ghidul fotografiei de produs - Sfaturi pentru artizani de la artizani
Tehnici de succes pentru a-ţi expune produsele de creaţie proprie
Cartea se adresează atât celor care se află la început de drum în activitatea fotografiei comerciale, cât şi celor care vor să-şi îmbunătăţească tehnica de lucru în acest domeniu.
Aveţi un blog sau intenţionaţi să vă creaţi unul în cadrul căruia aţi dori să postaţi fotografii ale unor produse, creaţii proprii, pentru a le face cunoscute sau chiar pentru a le comercializa? Dacă răspunsul dvs. este afirmativ, această carte poate constitui un adevărat ghid, ea introducându-vă, folosind termeni de specialitate accesibili, în lumea minunată a fotografiei de tip comercial.
Pas cu pas, veţi fi familiarizaţi cu elementele de bază ale aparatului de fotografiat şi ale fotografiei în general, ajutându-vă să vă atingeţi scopul: obţinerea unor fotografii clare, frumoase - într-un cuvânt, de succes.
Un amănunt important: profesioniştii consultaţi în acest ghid îşi împărtăşesc experienţa în „Părerea specialistului", iar sfaturile legate de folosirea mărcii înregistrate, de marketing şi de comercializare îi vor ajuta, cu siguranţă, pe cei care vor să-şi îmbunătăţească afacerea în ansamblu
Data aparitie | 2013 |
Editie | Editia a II a |
ISBN | 978-606-8189-95-6 |
Loc aparitie | Oradea |
Numar de pagini | 192 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Heidi Adnum |