In competitie cu norocul Povestea inovarii si a deciziei clientului - Clayton M Christensen Taddy Hall Karen Dillon David S DuncanChristensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare In cartea de fata el cerceteaza cealalta latura a problemei ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta Christensen si

In competitie cu norocul

de Clayton M. Christensen, David S. Duncan, Karen Dillon, Taddy Hall

Cod produs: 0000151585

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2017

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-722-243-2

Numar de pagini: 344

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului. - Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan

Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta. 

Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor. Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa „angajeze” un produs sau un serviciu. Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului. 

Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica. 

Aceasta carte despre inovatie, scrisa de Clayton Christensen, este o lectura obligatorie la Netflix. - Reed Hastings, cofondator si CEO Netflix 

Pentru ca il admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerabdator sa citesc In competitie cu norocul, iar asteptarile nu mi-au fost inselate. Aceasta carte are potentialul sa schimbe modul in care privim inovatia. Pentru ca este interesanta si foarte bine scrisa, m-a facut sa ma gandesc serios la modul in care se dezvolta Khan Academy. O recomand cu caldura. - Salman Khan, fondator si CEO al Khan Academy, autorul cartii O singura scoala pentru toata lumea. 

Aceasta carte m-a invatat foarte multe despre cum poti privi inovatia. Mi-a largit orizonturile si m-a facut sa ma gandesc la inovatia din propria companie. Este o carte care merita citita de oricine este interesat de supravietuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper ca ea se va dovedi o contributie importanta pentru acest domeniu in Romania si ca va oferi metoda si structura potentialului imens de talent si creativitate care deja exista aici. Inovatie care sa ajute Romania si pe romani sa isi atinga potentialul maxim. - Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank


Data aparitie 2017
Editie Editia I
ISBN 978-606-722-243-2
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 344
Tip coperta Necartonat
Autor

Clayton M. Christensen, David S. Duncan, Karen Dillon, Taddy Hall

Scroll