De ce unele companii sunt mult mai inovatoare sau mai profitabile si au o influenta mai mare decat altele De ce au clienti si angajati mai loiali De ce unele firme care au reusit sa aiba succes si-l pot mentine pe termen lung iar altele nuStudiind liderii care au cea mai mare influenta in domeniul in care isi desfasoara activitatea Simon Sinek a descoperit ca fiecare dintre ei gandesc actioneaza si se comporta exact in acelasi fel   total opus fata de ceilalti Autorul ne propune

Intreaba-te de ce

de Simon Sinek

Cod produs: 0000066265

Editura: Amalteea

Data aparitie: 2012

Editie: Editia I

ISBN: 979-973-162-103-6

Numar de pagini: 263

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
De ce unele companii sunt mult mai inovatoare sau mai profitabile si au o influenta mai mare decat altele? De ce au clienti si angajati mai loiali? De ce unele firme care au reusit sa aiba succes si-l pot mentine pe termen lung, iar altele nu? Studiind liderii care au cea mai mare influenta in domeniul in care isi desfasoara activitatea, Simon Sinek a descoperit ca fiecare dintre ei gandesc, actioneaza si se comporta exact in acelasi fel total opus fata de ceilalti. Autorul ne propune conceptul denumit Cercul de Aur si ne ofera cadrul pe baza caruia poate fi construita organizatia, care poate crea adevarate curente si care poate atrage adepti pe care sa ii inspire. Si totul incepe cu DE CE. Orice companie poate specifica CE anume face; unele pot detalia si CUM procedeaza, dar foarte putine pot explica DE CE. De ce exista compania pe piata? De ce face lucrurile pe care le face? De ce clientii cumpara produsele sau serviciile ei si nu apeleaza la altcineva? De ce unii oameni sunt loiali anumitor lideri si nu altora? Raspunsurile la intrebarea DE CE functioneaza deopotriva in cazul companiilor mici sau mari, al organizatiilor non-profit sau al politicii. Cei care incep prin a se intreba DE CE nu recurg niciodata la manipulare, ci inspira. Iar oamenii ii urmeaza nu fiindca sunt obligati, ci fiindca asa isi doresc. Apeland la o multime de exemple reale, autorul ne explica de ce anume ai cu adevarat nevoie ca sa conduci si sa inspiri. Cartea de fata se adreseaza tuturor celor care vor sa ii inspire pe ceilalti sau care, dimpotriva, isi doresc sa gaseasca pe cineva care sa ii inspire.
Data aparitie 2012
Editie Editia I
ISBN 979-973-162-103-6
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 263
Tip coperta Necartonat
Autor

Simon Sinek

Scroll