Considerat unul dintre cei mai reputa&355;i exper&355;i americani &238;n negociere persuasiune &351;i influen&355;&259; Kurt Mortensen dezv&259;luie un secret pre&355;ios succesul profesional rela&355;iile personale abilit&259;&355;ile de lider &351;i veniturile depind de capacitatea de a-i convinge &537;i motiva pe al&355;ii &206;ntr-o lume &238;n care pentru a avea succes experien&355;a &351;i cuno&351;tin&355;ele trebuie &238;nso&355;ite de integritate

Legile charismei

de Kurt W. Mortensen

Cod produs: 0000125133

Data aparitie: 2016

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-588-854-8

Numar de pagini: 250

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Considerat unul dintre cei mai reputaţi experţi americani în negociere, persuasiune şi influenţă, Kurt Mortensen dezvăluie un secret preţios: succesul profesional, relaţiile personale, abilităţile de lider şi veniturile depind de capacitatea de a-i convinge și motiva pe alţii. Într-o lume în care, pentru a avea succes, experienţa şi cunoştinţele trebuie însoţite de integritate, rafinament și excelente abilităţi de prezentare, charisma joacă un rol fundamental.

Pasiunea, încrederea, umorul, optimismul, echilibrul, curajul, autodisciplina, creativitatea, intuiția sunt doar câteva dintre ingredientele care alcătuiesc portretul unei persoane charismatice.

Drumul spre succes e mai lesne de parcurs decât ai putea crede.

Kurt Mortensen este una dintre cele mai avizate voci americane contemporane în domenii precum arta persuasiunii şi abilitatea de a-i motiva sau influenţa pe alţii. Faima sa de extraordinar orator motivaţional este dublată de o carieră fructuoasă ca trainer, consultant, conducător de seminare de dezvoltare personală, în care reuşeşte să combine cu multă abilitate cercetări ştiinţifice recente, studii de caz şi parabole.

Deţine o diplomă de master în Marketing şi Comportamentul consumatorului, obţinută în cadrul University of Pittsburgh. A studiat vreme de 15 ani psihologia motivaţională, tehnicile de persuadare şi procesul negocierii.

În urma unor cercetări extinse şi a multor experienţe cu clienţii, Mortensen a dezvoltat un set complet de concepte şi practici, destinat celor care vor să dobândească un bun renume profesional, excelente relaţii de afaceri şi venituri ascendente.

Este autorul unor cărţi care au avut un deosebit succes, atât în presa internaţională, cât şi în rândul cititorilor, şi care i-au adus premii prestigioase precum Library Journal Business Book of the Year.
Data aparitie 2016
Editie Editia I
ISBN 978-606-588-854-8
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 250
Tip coperta Necartonat
Autor

Kurt W. Mortensen

Scroll