Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely Referent stiintific Sorin Psatta Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle Autoarea a reusit sa sparga &8222;codul&8221; jocului prezentind publicitatea intr-o lumina clara Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic in contextul cultural contemporan Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare Totodata ea

Limbajul publicitatii

de Angela Goddard

Cod produs: C_67351

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2002

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-777-777

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibilaCuprins: Ce este un mesaj publicitar? * Modalitati de atragere a atentiei * Scriitori, cititori si texte * Cum suna? * Nautic, dar placut: intertextualitatea * Variatii culturale * Trucuri ale industriei publicitatii
Data aparitie 2002
Editie Editia I
ISBN 978-973-777-777
Loc aparitie Iasi
Tip coperta Necartonat
Autor

Angela Goddard

Scroll