Manualul este aprobat prin Ordinul nr 4237 din 23081999 în urma ultimei licita&355;ii organizate de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii si este realizat in conformitate cu programa analitica aprobata de MEC Manualul este conceput unitar si coerent in jurul unei idei centrale formulate in subtitlul sau Textul Lectura si interpretare In felul acesta autoarea raspunde obiectivelor-cadru din Curriculum conform carora scopul orelor de limba

Manual de limba romana clasa a VIII a Vasilescu editia 2017

de Andra Vasilescu

Cod produs: 0000153011

Data aparitie: 2017

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-587-487-9

Numar de pagini: 183

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Manualul este aprobat prin Ordinul nr. 4237 din 23.08.1999, în urma ultimei licitaţii organizate de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii si este realizat in conformitate cu programa analitica aprobata de MEC Manualul este conceput unitar si coerent in jurul unei idei centrale, formulate in subtitlul sau: Textul. Lectura si interpretare. In felul acesta, autoarea raspunde obiectivelor-cadru din Curriculum, conform carora scopul orelor de limba romana este de a forma cititori activi si competenti, ai unor texte de diverse tipuri. In consecinta, materialul este structurat in patru module: A. Tipuri de texte (modulul-pilot, care prezinta diverse tipuri de texte, variate sub aspectul continutului si al expresiei lingvistice); B. Textul liric (in care se prezinta specificul textului liric pornind de la interpretarea a trei poezii); C. Textul epic (in care se prezinta specificul textului epic pornind de la interpretarea a cinci texte epice, apartinand unor specii diferite ale genului epic; D. Textul dramatic (in care se prezinta specificul textului dramatic pornind de la interpretara a doua comedii – singura specie a genului dramatic propusa in Programa). Fiecare unitate este structurata recurent, in doua parti: prima corespunde planului continutului (subtitlul partii este Textul, o lume posibila – echivalenta, in linii generale, cu sectiunea de literatura); a doua corespunde planului expresiei, urmarit la nivel gramatical, lexico-semantic, fonetic si grafic (subtitlul partii este Textul, o structura lingvistica – echivalenta, in linii generale, cu sectiunea de gramatica). Global, structura fiecarei unitati o respecta pe aceea a unei probe de la examenul de capacitate: un text (in manual, textul literar de baza) analizat sub aspectul continutului prin raportare la diferite concepte de teorie literara (de pilda, romanul, caracterizarea personajului, figurile de stil etc.) si sub aspectul formei, prin raportare la diverse concepte lingvistice (propozitie subiectiva, sinonime, diftongi etc.). Astfel, textul de baza este analizat pe rand din diverse perspective. Exista mai multe avantaje ale acestui demers integrator: elevii sunt obisnuiti cu structura probelor de examen, recapituleaza in permanenta diverse cunostinte dobandite in gimnaziu, evitandu-se supraincarcarea manualului, in conditiile unei Programe foarte incarcate. Informatiile oferite, impreuna cu exercitiile propuse vor contribui la depasirea unui sistem de invatare bazat pe memorare, in favoarea unui invatamant formativ, interactiv, orientat pragmatic, care nu incorseteaza gandirea in sablon, ci stimuleaza originalitatea, creativitatea, initiativa, personalitatea, capacitatea de adaptare la diverse situatii.
Data aparitie 2017
Editie Editia I
ISBN 978-606-587-487-9
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 183
Tip coperta Necartonat
Autor

Andra Vasilescu

Scroll