Obiectivele instruirii procesului de invatamant volumul VIII
de Sorin Cristea
Cod produs: 0000164356
Editura: Didactica Publishing House
Data aparitie: 2018
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-683-668-5
Numar de pagini: 152
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
În primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de învăţământ la nivelul unui concept pedagogic fundamental și se analizează obiectivele instruirii din perspectiva realităţii pedagogice. În capitolul 2 se evidenţiază necesitatea clasificării obiectivele instruirii/procesului de învăţământ, pe criterii riguroase, la nivel de taxonomii pedagogice și sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogice ale OI/PÎ, afirmate în teoria şi practica instruirii.
Partea de aplicaţii urmăreşte: 1. exemplificarea obiectivelor generale și a obiectivelor specifice exprimate în termeni de competențe generale, respectiv specifice, la nivelul curriculumului şcolar, funcţional în prezent în învăţământul primar; 2. evidențierea deschiderilor posibile la nivelul acțiunii de operaţionalizare realizate de fiecare învăţător, institutor şi profesor pentru învăţământul primar, în vederea stabilirii, în cele mai bune condiţii, a performanțelor concrete ale elevului în cadrul fiecărei activităţi didactice.
Data aparitie | 2018 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-683-668-5 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 152 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Sorin Cristea |