Fragrance-cult  efluvii mitice  si opere de arta lichida Guerlain Hermes Caron Roger & Gallet Chanel Dior Madame Carven Jean Paul Gaultier Jeanne Lanvin Nina Ricci Marcel Rochas Yves Saint Laurent Hubert de Givenchy Elsa Schiaparelli De la Miss Dior si Chanel N&7506; 5 la Opium de la Arpege la Joy Caleche si L’Interdit de la L’Air du Temps Aqua Allegoria si Ma Griffe la
- 20%

Parfumuri de legenda

de Anne Davis, Bertrand Meyer-Stabley

49.9 Lei 39.92 Lei(TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000153126

Data aparitie: 2017

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-8564-88-3

Numar de pagini: 280

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Fragrance-cult,  efluvii mitice  si opere de arta lichida

 
Guerlain, Hermes, Caron, Roger & Gallet, Chanel, Dior, Madame Carven, Jean Paul Gaultier, Jeanne Lanvin, Nina Ricci, Marcel Rochas, Yves Saint Laurent, Hubert de Givenchy, Elsa Schiaparelli.
 
De la Miss Dior si Chanel Nᵒ 5 la Opium, de la Arpege la Joy, Caleche si L’Interdit, de la L’Air du Temps, Aqua Allegoria si Ma Griffe la Shalimar si Shocking, fiecare parfum celebru cu istoria lui secreta si pasionanta.
 
Cu pachetul asta de vanilie eu n-as fi fost capabil sa creez decat o Creme Anglaise, pe cand Jacques Guerlain a creat Shalimar! - ERNEST BEAUX, creatorul eternului No 5 al casei Chanel
 
Jurnalist reputat al revistei „Elle”, Bertrand Meyer-Stabley, autorul volumelor 12 creatoare care au schimbat istoria si 12 creatori care au schimbat istoria, e pasionat de celebritati si de modul lor de a se integra, memorabil si distinct, in cotidian.
 
A lucrat pentru printesa Margaret a Marii Britanii, a scris despre Elton John, Coco Chanel, Rudolf Nureyev, Gala Dali, James Dean si multi altii. Dincolo de pasiunea documentarii minutioase a parcursului bibliografic al unor personaje care amprenteaza puternic istoria sociala, Bertrand Meyer-Stabley a editat cu succes unele dintre cele mai provocatoare texte ale lui Jean Cocteau. 
In prezent locuieste la Nisa si colaboreaza cu nu­meroase publicatii franceze si straine.
 
Editor, apoi jurnalista la revista „Elle”, Anne Davis lucreaza in domeniul modei, al frumusetii si al sanatatii de douazeci si cinci de ani. A publicat multe volume cu subiecte din sfera sanatatii.
 


     Fragment din volum:

 
    „Notele de varf ale lui Numero 5 sunt cele de ylang-ylang si de neroli; notele de mijloc sunt cele de trandafir si de iasomie; iar notele de baza sunt cele de santal de Mysore si cele de vetiver Bourbon. Asadar, pentru prima data, Ernest Beaux utilizeaza un numar important de aldehide, care imprima aromelor o mare capacitate de difuziune. De fapt, secretul lui Numero 5 rezida tocmai in maniera in care parfumierul a folosit aldehidele. Care au ajuns sa faca parte integranta din parfumurile moderne. Pentru Jacques Polge, „nasul" Chanel pana in 2015, adaugarea de aldehide este echivalenta cu „a adauga cateva picaturi de suc de lamaie proaspat pe capsuni, ca sa le potentezi gustul". 
    Chanel, pentru care continutul e mult mai important decat continatorul, foloseste drept sursa de inspiratie pentru recipient flaconul de voiaj dintr-o trusa de toaleta barbateasca. Asa se naste sticluta patrata, cu eticheta alba, pe care sunt inscrise litere negre — simbolul simplitatii si al sobrietatii. Ca sa-si lanseze parfumul, Coco incepe prin a le oferi sticlute prietenelor, facandu-le sa creada ca e vorba despre un efluviu pe care l-a descoperit din intamplare si pe care nu are nici cea mai mica intentie sa-l comercializeze. In boutique-ul de la numarul 31, de pe Rue Cambon, vanzatoarele le parfumeaza pe cliente, care, seduse, doresc sa cumpere produsul. Cu un suras in coltul gurii, Coco le raspunde: „Dar eu nu vand parfum!"
    Ii cere insa lui Beaux sa mareasca productia si incepe sa comercializeze parfumul, dar numai in randul clientelor din magazinele ei din Paris, din Deauville si din Biarritz. In acest timp insa, Beaux are probleme. Flacoanele nu se inchid cum trebuie si curg. De asemenea, se sparg. E necesar sa se treaca la realizarea de sticlute prin metode mai putin artizanale. Astfel, in 1924, creatoarea de moda fondeaza Societatea de Parfumuri Chanel, impreuna cu proprietarii parfumurilor Bourjois, fratii Pierre si Paul Wertheimer. Ernest Beaux e numit director tehnic.
    Chanel este intaia adepta a lui Numero 5. Toata viata nu va folosi decat propriile parfumuri, „ca sa le testez", dar acesta ramane preferatul ei. „Taioarele ii erau impregnate cu el si-si imbiba inclusiv lenjeria cu parfum, inainte sa se imbrace. Il folosea si ca parfum de interior, vaporizandu-l pe perdele si pe lemnele din semineu. Aud si azi zgomotul infricosator care rasuna atunci cand (Coco) arunca o cantitate mare de parfum pe cate o lopata incinsa pana la rosu in foc. Cand intrai in apartamentul ei, parfumul te invaluia ca o obsesie", povesteste Gabrielle Palasse-Labrunie, fiica lui Andre, unica descendenta a lui Coco, in cartea Chanel Intime.
    Succesul lui Numero 5 o imbogateste pe creatoarea de moda, care isi permite acum sa se instaleze intr-un palat aflat la numarul 29, pe Rue du Faubourg Saint-Honore. Chanel a intors definitiv pagina, dupa pierderea lui Boy si a celor doua surori. In spatiul acesta somptuos ii primeste pe toti artistii cu care ii face cunostinta Misia Sert. Da multe petreceri, dintre care una deosebit de reusita, in onoarea lui Serge Diaghilev, a carui trupa, Les Ballets Russes, o finanteaza, pentru ca acesta sa-si poata monta opera „Le Sacre du Printemps" (Ritualul primaverii"). Coco ii cere doar o discretie absoluta, pentru ca doreste sa-si pastreze anonimatul in materie de actiuni de mecenat.”

Data aparitie 2017
Editie Editia I
ISBN 978-606-8564-88-3
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 280
Tip coperta Necartonat
Autor

Anne Davis, Bertrand Meyer-Stabley

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll