Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului creand un grup de companii care a impanzit toata&131; lumea dar fa&131;ra&131; sediu central fa&131;ra&131; ierarhie de management si cu birocratie minima&131; Multe dintre afacerile lui   linii aeriene retail Virgin Coke au apa&131;rut in domenii in care concurenta era destul de mare A dat de cate o mina&131; de aur pe piete unde consumatorii erau nemultumiti unde confuzia era atotsta&131;panitoare iar firmele

Pierderea virginitatii

de Richard Branson

66.47 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000034476

Editura: Publica

Data aparitie: 2010

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-1931-33-3

Numar de pagini: 584

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toataƒ lumea, dar faƒraƒ sediu central, faƒraƒ ierarhie de management si cu birocratie minimaƒ. Multe dintre afacerile lui linii aeriene, retail, Virgin Coke, au apaƒrut in domenii in care concurenta era destul de mare. A dat de cate o minaƒ de aur pe piete unde consumatorii erau nemultumiti, unde confuzia era atotstaƒpanitoare, iar firmele concurente stagnau. Intr-o lume din cale-afaraƒ de stresataƒ, in care aproape caƒ nu mai e timp de altceva decat de muncaƒ, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distractie, aventuraƒ toate sunt la fel de importante in viata lui ca afacerile. Ca antreprenor, a avut succes in tot felul de industrii, pe care le-a ajutat saƒ evolueze. Acum vine si cu un nou tip de carte: o autobiografie plinaƒ de povesti, un autoportret plin de viataƒ, dinamic, pe maƒsura autorului. "Putini oameni din lumea afacerilor sunt atat de vii, de versati si de nonconformisti ca Richard Branson. Probabil nu mai existaƒ un alt om de afaceri in preajma caƒruia saƒ te simti la fel de bine. El intruchipeazaƒ mitul antreprenorului rebel si aventurier." Gentlemen's Quarterly "Branson isi poartaƒ faima si banii cu mare har: n-are cravate, soferi, nu merge prin cluburi la modaƒ. Ce-l face iesit din comun este insaƒsi natura unicaƒ a ambitiei lui. Nu e interesat de putere, cel putin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este saƒ se simtaƒ cat se poate de bine " Newsweek "Branson, care singur spune despre sine caƒ este un aventurier-capitalist, e un generator de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucreazaƒ pentru el. Si cui i-ar veni saƒ spunaƒ nu ?! Branson face tot ce poate ca toataƒ lumea saƒ se distreze la fel de bine ca el." Time
Data aparitie 2010
Editie Editia I
ISBN 978-973-1931-33-3
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 584
Tip coperta Necartonat
Autor

Richard Branson

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll