Creierele umane sunt programate pentru viata sociala iar capacitatea elevilor de a invata este profund influentata de calitatea legaturii de atasament pe care acestia o stabilesc cu educatorii si colegii lor Un atasament securizant nu doar ca va garanta o stare de bine in clasa ci va optimiza tot procesul de invatare prin intarirea motivatiei prin reglarea anxietatilor si prin facilitarea neuroplasticitatii Plecand de la aceste premise cartea infatiseaza un model pentru o clasa bazata pe

Predarea bazata pe atasament. Cum sa creezi o clasa tribala

de Louis Cozolino

Cod produs: 0000147052

Editura: Trei SRL

Data aparitie: 2017

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-719-723-5

Numar de pagini: 312

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Creierele umane sunt programate pentru viata sociala, iar capacitatea elevilor de a invata este profund influentata de calitatea legaturii de atasament pe care acestia o stabilesc cu educatorii si colegii lor Un atasament securizant nu doar ca va garanta o stare de bine in clasa, ci va optimiza tot procesul de invatare, prin intarirea motivatiei, prin reglarea anxietatilor si prin facilitarea neuroplasticitatii Plecand de la aceste premise, cartea infatiseaza un model pentru o clasa bazata pe atasamente securizante, explorand modul in care relatia educator ndash elev devine cruciala pentru a crea niste clase si comunitati scolare de tip tribal , cu functie de sustinere afectiva Cartea este un indemn catre invatatori si profesori, pentru a constientiza rolul crucial al legaturilor sociale in optimizarea procesului educativ bdquo Avem nevoie, mai mult ca oricand, de o transformare profunda a modului in care definim si practicam invatarea pentru ca, desi toata lumea spune ca traim intr o societate bazata pe cunoastere si pe invatare, aproape nimeni nu mai vrea sa inveteInvatarea a fost alterata de gratificarea imediata, de evaluarile fara sens, de presiunile institutionale si sociale de tot felul, de ierarhii si mai ales de neintelegerea modului in care ne angajam ca fiinte umane in acest proces Cozolino ne propune o solutie naturala, inedita si simpla readucerea dimensiunilor sociala si emotionala in invatare prin predarea bazata pe atasament ndash Prof univ dr Lucian Ciolan, decan al Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti Louis J Cozolino este profesor de psihologie la Universitatea Pepperdine din Los Angeles A scris carti dedicate neurostiintelor si psihoterapiei Cuprins Multumiri Partea I Creierul social Capitolul 1 Puterea atasamentului Capitolul 2 Creierul social Capitolul 3 Modelarea creierului Partea a II a Inhibarea invatarii Capitolul 4 Stresul si invatarea conexiuni vitale Capitolul 5 Cum sa ajungi la elevii bdquo needucabili Capitolul 6 De la intimidare bullying la epuizare burnout cum ii submineaza stresul social pe elevi si profesori Partea a III a Activarea creierului pentru invatare Capitolul 7 A fi vazut si a te simti inteles Capitolul 8 Joc, explorare si invatare Capitolul 9 Spunerea de povesti cea mai veche ora de curs Partea a IV a Accesarea instinctelor sociale primitive Capitolul 10 Cercurile tribale de lucru in actiune Capitolul 11 Calatoria eroului si cautarea intelepciunii Capitolul 12 Chemari mai inalte mdash Aprofundarea experientei Exercitii Bibliografie Sugestii de lectura Resurse suplimentare
Data aparitie 2017
Editie Editia I
ISBN 978-606-719-723-5
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 312
Tip coperta Necartonat
Autor

Louis Cozolino

Scroll