Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar Fie ca sint texte in presa scrisa spoturi pentru radio sau televiziune ori

Psihosociologie aplicata. Publicitatea

de Septimiu Chelcea

Cod produs: 0000128408

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2016

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-465-972-2

Numar de pagini: 560

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare. 

Din cuprins: 
Functiile publicitatii • Societate, cultura si publicitate • Comunicarea – fundament al publicitatii • Premisele psihosociologice ale publicitatii • Simturile – ferestre spre interior si spre exterior • Perceptie, societate, cultura • Iluziile si potentialul lor publicitar • Atitudinile si schimbarea lor • Creativitatea – cheia succesului in publicitate • Umorul in publicitate – acceptareavs respingerea lui
Data aparitie 2016
Editie Editia I
ISBN 978-973-465-972-2
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 560
Tip coperta Necartonat
Autor

Septimiu Chelcea

Scroll