Editia a II-a revazuta si adaugitaTraducere de Dana Ligia Ilin Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri materiale e-mailuri scrisori buletine

Redactarea materialelor de relatii publice Editia a II a revazuta si adaugita

de DougNewsom, JimHaynes

Cod produs: 0000056169

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2011

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-462-228-3

Numar de pagini: 472

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Editia a II-a revazuta si adaugita Traducere de Dana Ligia Ilin Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului, precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri, materiale (e-mailuri, scrisori, buletine informative) si nise media (brosuri, reviste, rapoarte anuale), fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii. Pe linga principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media, cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase „trucuri” pentru compunerea unui text de relatii publice perfect. Cuprins: Relatiile publice si autorul de texte * Persuasiunea * Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea * Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut * Comunicatele de presa * Stiri difu-zate la radio si televiziune * Scrierea mesajelor publicitare * Textul publicitar pentru paginile Web * Mesajul publicitar pentru stimularea vinzarilor * Buletinele informative * Brosurile * Revistele * Comunicarea in situatie de criza
Data aparitie 2011
Editie Editia I
ISBN 978-973-462-228-3
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 472
Tip coperta Necartonat
Autor

DougNewsom, JimHaynes

Scroll