Un cuvânt-cheie coad&259; lung&259; este o sintagm&259; de trei sau mai multe cuvinte-cheie legat&259; de cuvintele voastre cheie principale dar cu mai pu&539;in trafic asociat cu acestea Majoritatea creatorilor de con&539;inut merg pe una-dou&259; sintagme mari &537;i evidente care con&539;in cuvinte-cheie &537;i ignor&259; sintagme mai lungi de c&259;utare Când v&259; stabili&539;i strategia general&259; pentru cuvinte-cheie nu uita&539;i

SEO pas cu pas

de Caimin Jones

Cod produs: 0000129201

Editura: Act si Politon

Data aparitie: 2016

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-8739-58-8

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Un cuvânt-cheie coadă lungă este o sintagmă de trei sau mai multe cuvinte-cheie legată de cuvintele voastre cheie principale, dar cu mai puțin trafic asociat cu acestea. Majoritatea creatorilor de conținut merg pe una-două sintagme mari și evidente care conțin cuvinte-cheie și ignoră sintagme mai lungi de căutare. Când vă stabiliți strategia generală pentru cuvinte-cheie, nu uitați cuvintele-cheie coadă lungă. Pentru multe website-uri consacrate, numărul combinat de vizite în urma cuvintelor-cheie coadă lungă e mai mare decât acela generat de cuvinte-cheie principale.

„În general, administratorii de website pot îmbunătăți clasarea site-urilor lor prin crearea unor site-uri de înaltă calitate, pe care utilizatorii vor să le folosească și să le distribuie.” (citat din Google’s Webmaster Guidelines)

Site-urile de succes produc constant conținut inteligibil, utilizabil și bun de distribuit. Conținutul trebuie să fie ușor de citit, să ofere informații și să aibă un titlu cuceritor plus o imagine impresionantă și relevantă. În interiorul acestui ghid veți găsi exemple de titluri captivante.

Densitatea cuvintelor-cheie reprezintă procentul de cuvinte al conținutului vostru ce formează o sintagmă care conține cuvinte-cheie.

Optimizarea imaginilor este un alt factor important în SEO. Majoritatea oamenilor se concentrează pe căutările de text, ignorând numărul mare de căutări de imagini efectuate în fiecare zi. Dacă site-ul vostru folosește multe imagini, luați în considerare adăugarea unui buton, spre exemplu „Pin it”, care le poate permite utilizatorilor de „Pinterest” să adauge cu ușurință imagini pe panourile lor.

Acest ghid SEO al lui Caimin Jones oferă și câteva strategii pentru inserarea de linkuri interne și externe. Nu exagerați cu linkurile interne și folosiți doar linkuri HTML clare. Pentru SEO este, de asemenea, important ca un conținut de calitate să facă legătura cu un alt conținut de calitate (linkuri externe).

Dacă publicați o cantitate substanțială de conținut video, merită să stabiliți o hartă a site-ului specifică pentru video.


Data aparitie 2016
Editie Editia I
ISBN 978-606-8739-58-8
Loc aparitie Bucuresti
Tip coperta Necartonat
Autor

Caimin Jones

Scroll