„Ce-i determin&259; pe consumatori s&259; fie loiali unui brand  Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofer&259; în lucrarea de fa&539;&259; posibile r&259;spunsuri &537;i ne lanseaz&259; o invita&539;ie la reflec&539;ie &537;i la dialogExplorând dinamica rela&539;iei dintre etica brandului perceput&259; de clien&539;i consumer perceived ethicality afectul de brand brand affect &537;i echitatea brandului cititorii vor

Branding in secolul XXI: Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

de Victor Emanuel Ciuciuc

Cod produs: 0000215664

Editura: Prouniversitaria

Data aparitie: 2021

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-26-1260-3

Numar de pagini: 125

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

„Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? 

 

Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.

Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.” 

Lect. univ. dr. Andreea Mitan


Data aparitie 2021
Editie Editia I
ISBN 978-606-26-1260-3
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 125
Tip coperta Necartonat
Autor

Victor Emanuel Ciuciuc

Numar pagini 125
Scroll