Într-un mediu din ce în ce mai concuren&539;ial comunicarea organiza&539;ional&259; devine un instrument strategic pentru manageri Din punct de vedere strategic managerii manifest&259; interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activit&259;&539;ilor care asigur&259; capitalizarea oportunit&259;&539;ilor În acest scop interven&539;iile managerilor sunt direc&539;ionate spre favorizarea schimb&259;riip

Comunicare organizationala. editia a II-a revazuta si adaugita

de Dumitru Constantinescu , Sorina Raula Gîrboveanu

Cod produs: 0000227611

Editura: Prouniversitaria

Data aparitie: 2021

ISBN: 978-606-261-376-1

Numar de pagini: 420

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Într-un mediu din ce în ce mai concurențial, comunicarea organizațională devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifestă interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activităților care asigură capitalizarea oportunităților. În acest scop, intervențiile managerilor sunt direcționate spre favorizarea schimbării.

Referitor la schimbare, noi susținem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrică la comunica- rea simetrică. Viziunea asimetrică tratează comunicarea drept un instrument care ajuta organizația să-și atingă scopurile, fără să modifice în vreun fel acțiunile sau să caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrică se transformă într-un proces în care apar compromisul și negocierea. De această dată, managerii rezolvă conflictele prin negociere, promovează coordonarea și renunță la „războiul pentru putere”.


Data aparitie 2021
ISBN 978-606-261-376-1
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 420
Tip coperta Necartonat
Autor

Dumitru Constantinescu , Sorina Raula Gîrboveanu

Numar pagini 420
Scroll