În aceast&259; lucrare de investiga&539;ie original&259; Derek Thompson dezv&259;luie psihologia ascuns&259; a motivelor pentru care ne plac anumite lucruri &537;i explic&259; economia pie&539;elor culturale care ne contureaz&259; vie&539;ile f&259;r&259; s&259; ne d&259;m seama Autorul demonteaz&259; miturile siropoase despre crearea hiturilor care domin&259; cultura pop &537;i afacerile &537;i ne arat&259; c&259; succesul nu depinde doar de calitate – unele

Creatorii de hituri

de Derek Thompson

Cod produs: 0000151586

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2017

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-722-252-4

Numar de pagini: 432

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

În această lucrare de investigație originală, Derek Thompson dezvăluie psihologia ascunsă a motivelor pentru care ne plac anumite lucruri și explică economia piețelor culturale care ne conturează viețile fără să ne dăm seama. Autorul demontează miturile siropoase despre crearea hiturilor care domină cultura pop și afacerile și ne arată că succesul nu depinde doar de calitate – unele dintre cele mai populare produse din istorie s-au aflat la un pas de eșec. 

De la începuturile artei impresioniste până la viitorul Facebook, de la micii designeri de pe Etsy până la originile Star Wars, Derek Thompson nu lasă nimic necercetat, pentru a ne spune povestea fascinantă a modului în care funcționează cultura și a motivelor pentru care unele produse au priză la public.

În Creatorii de hituri, Derek Thompson investighează:

•  Legătura secretă dintre atractivitatea programelor postului ESPN și refrenele memorabile ale cântărețului The Weeknd;
•  Motivele pentru care Facebook este cel mai important ziar al lumii moderne;
•  Modul în care criticii publicității au anticipat ascensiunea lui Donald Trump;
•  Cum un școlar de clasa a V-a a lansat din întâmplare „Rock Around the Clock”, cel mai mare hit din istoria rock-and-rollului;
•  Motivele pentru care Barack Obama și autorii discursurilor lui se consideră compozitori;
•  Modul în care Disney a cucerit lumea și, cu toate acestea,viitorul hiturilor aparţine amatorilor şi indivizilor cu simţ practic;
•  Cum un colecţionar francez a creat canonul impresionist din pură întâmplare;
•  Dovezile care arată că hiturile muzicale nu sunt întotdeauna şi cele mai bune;
•  Motivele pentru care aproape toate blockbusterele de la Hollywood sunt continuări, remake-uri şi adaptări;
•  Modul în care statisticienii au demonstrat că „viralizarea” este un mit.

Captivantă şi plină de surprize legate de motivele pentru care unele idei prind avânt, iar altele nu se desprind niciodată de la sol. Această carte continuă ceea ce a început The Tipping Point.

Adam Grant, autorul cărţilor Originalii şi A da şi a lua

De ceva vreme, Derek Thompson este una dintre cele mai strălucite voci noi ale jurnalismului american și, prin intermediul acestui volum, devine una dintre cele mai strălucite voci noi din lumea cărţilor de nonficţiune. Creatorii de hituri oferă o perspectivă convingătoare asupra modului în care funcţionează mass-media şi a felului în care se răspândesc ideile.


Data aparitie 2017
Editie Editia I
ISBN 978-606-722-252-4
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 432
Tip coperta Necartonat
Autor

Derek Thompson

Scroll