Ma asculti ma mai auzi   De la interpelare la somare aceasta intrebare se iveste in nenumarate situatii personale familiale sau sociale Desi suntem mari consumatori de informatii si comunicare virtuala tot mai des simtim ca nu suntem ascultati ca nu suntem luati in seama In aceasta carte celebrul psihoterapeut francez Alain Braconnier pleaca de la o serie de exemple ce tin de educarea copiilor de viata de cuplu sau de intalnirile profesionale pentru a ne arata cum putem sa invatam sa i

Cum sa asculti si sa te faci ascultat

35 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod

Cod produs: 0000193269

producator

Editura: Trei SRL

disponibilitate Disponibilitate: In stoc
livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Ridica din magazin

Ma asculti, ma mai auzi De la interpelare la somare, aceasta intrebare se iveste in nenumarate situatii personale, familiale sau sociale Desi suntem mari consumatori de informatii si comunicare virtuala, tot mai des simtim ca nu suntem ascultati, ca nu suntem luati in seama In aceasta carte, celebrul psihoterapeut francez Alain Braconnier pleaca de la o serie de exemple ce tin de educarea copiilor, de viata de cuplu sau de intalnirile profesionale, pentru a ne arata cum putem sa invatam sa i ascultam pe ceilalti, dar si cum sa ne gasim indrazneala si atitudinea potrivite pentru a ne face auziti Cititorul se va putea initia mai intai in arta tacerii receptive si atente, dupa care va afla cum sa vorbeasca intr un mod asertiv si captivant, dar si cum sa suscite empatia celuilalt si sa gaseasca vorbele juste si clare, care pot sa il atinga pe conlocutor Alain Braconnier este psihiatru, psihanalist francez si consultant la Spitalul Universitar Piti eacute Salp ecirc tri egrave re din Paris Dintre cartile sale, la Editura Trei au mai fost traduse Optimismul inteligent, Cum sa fii o mama buna pentru fiul tau si Cum sa fii un tata bun pentru fiica ta Cuprins Introducere Ne priveste pe toti Uman, prea uman O problema actuala De unde se poate incepe O melodie din cinci note Beneficiile ascultarii veritabile PRIMA PARTE bdquo Nu ma asculta nimeni 33 ldquo CAPITOLUL 1 Parinti si copii parintii lui Victor sunt epuizati CAPITOLUL 2 In cuplu Manon descopera necunoscutul din celalalt CAPITOLUL 3 La serviciu Francis cere sa i fie recunoscuta munca CAPITOLUL 4 Adultii si parintii lor Cl eacute mentine se intreaba daca mamei ii pasa de ea PARTEA A DOUA Cu cine am de a face CAPITOLUL 5 Sa stim cui ne adresam Problemele interlocutorului Reperarea starilor sale sufletesti Sa luam in considerare sensibilitatea interlocutorului CAPITOLUL 6 Sa intelegem ce temeri si slabiciuni avem Esecurile precedente Punctul de vedere al celorlalti ne influenteaza Propriile idei a priori Ma va constrange Interlocutorul este agresiv Cum sa nu blocam interlocutorii dificili CAPITOLUL 7 Semnale de reperat la interlocutor Vorbeste mereu inainte sa asculte Nu raspunde la intrebari Intrerupe constant Vorbeste mult prea mult Ii este frica de contactul cu ceilalti O tot tine pe a lui Corpul vorbeste in locul lui CAPITOLUL 8 De ce nu ma asculta Cum sa decodam motivele pentru care nu asculta O face voit sau fara sa si dea seama Vrea sa aiba intotdeauna dreptate Detine bdquo adevarul absolut ldquo Se gandeste doar la el CAPITOLUL 9 Se face ca ma asculta Cum sa i detectati pe cei care va insala Nu este deloc atent la ceea ce spun Incearca sa ma influenteze Vrea sa ma manipuleze CAPITOLUL 10 Depasirea propriilor frici Imi este frica sa cer ceva O sa l coplesesc cu problemele mele Tind sa repet intruna aceleasi lucruri Mi e teama sa nu transgresez un tabu Imi e teama sa ma dezvalui Este prea destept pentru mine CAPITOLUL 11 Cum sa gasim interlocutorul potrivit Ca o bdquo mama suficient de buna ldquo Cele sapte comportamente ale bunului interlocutor Cele sapte atitudini specifice bunului interlocutor PARTEA A TREIA O melodie din cinci note, pentru a ne face auziti CAPITOLUL 12 Decat s alergi, e mult mai bine sa pleci la drum cand se cuvine 33 Ce vreau sa spun, cum vreau sa spun Cum sa ne pregatim ca sa nu fim dezamagiti Inventarierea motivatiilor si pregatirea argumentelor Emotiile se transmit In ce stare de spirit sa cautam sa fim ascultati Dinamica exprimarii emotiilor Alegerea momentului potrivit Importanta contextului Prea mult bdquo vacarm ldquo 33 Chestiunea specifica a timpului Este de dorit propunerea unui bdquo cadru ldquo Sa apelam la un tert pentru a ne face intelesi Crearea unui bdquo joc de rol ldquo Ascultarea de catre un specialist CAPITOLUL 13 Decat sa tipi e mult mai bine sa vorbesti fara teama 33 Increderea in propria persoana Sa nu ne resemnam Sa nu l consideram pe celalalt o amenintare Sa nu ne fie teama ca suntem judecati Sa fim autentici Sa stim sa cautam beneficiile Sa ne aratam multumirea Sa indraznim sa ne exprimam Sa indraznim sa intrerupem interlocutorul Sa indraznim sa cerem rabdare interlocutorului nerabdator Sa indraznim sa exprimam mesaje care sunt dificil de inteles CAPITOLUL 14 Sa cautam spontaneitatea in discutie Fiecare gandeste in felul sau Importanta si rolul imaginarului Cum sa recunoastem intentia celuilalt Nu gandim cu aceeasi viteza Sa fim ascultati nu inseamna ca suntem intelesi Sa exprimam franc ce asteptam de la celalalt Sustinere Clarificare Confruntare Intelegere Cum sa ne ascultam pe noi insine bdquo Deschideti bine urechile ldquo Arta ascultarii Ascultarea pentru toti Sa ascultam ceea ce se spune Sa ascultam ceea ce gandeste celalalt si cuvintele pe care le alege Sa ascultam ceea ce celalalt spune, dar nu crede Sa ascultam ceea ce spune celalalt, dar nu stie neaparat cum sa spuna Sa ascultam ceea ce nu se spune Sa ascultam ceea ce are celalalt de spus, dar nu spune prea clar Pentru o exprimare mai libera Ascultarea virtuala din ziua de azi CAPITOLUL 15 Sa ne exprimam bine ca sa fim convingatori Limbajul este bogat si complex Sa vorbim clar si simplu Sa fim coerenti Sa cautam cuvintele potrivite Sa gasim cuvintele care sensibilizeaza Sa folosim metaforele De ce n am scrie sau desena CAPITOLUL 16 Starnirea interesului celuilalt bdquo Seductia originara ldquo Cautarea empatiei Seductia buna PARTEA A PATRA Ma simt bine pentru ca sunt ascultat si inteles CAPITOLUL 17 Beneficiile personale Sa capatam mai multa incredere Vorbitul ne permite sa convingem Ascultarea este eliberatoare Catharsisul Descoperirea puterii cuvintelor Incredintarea secretelor Ascultarea este terapeutica Atunci cand vorbim despre suferinta proprie Ascultarea de catre profesionistii din sanatate CAPITOLUL 18 Binefacerile comunicarii veritabile Comunicarea dezvolta autonomia Comunicarea creeaza legaturi noi Comunicarea atenueaza problemele CAPITOLUL 19 Daca suntem ascultati, ne ascultam mai bine pe noi insine O scurta recapitulare Cinci principii generale Cum sa fim ascultati, in zece lectii 1 Sa ne punem cinci intrebari concrete 2 Cinci tactici pentru a ne face intelesi 3 Sa fim coerenti 4 Sa ne descatusam vorbirea 1 5 Indiciile care arata ca un interlocutor asculta, dar nu intelege 6 Cele sapte comportamente ale bunului interlocutor 7 Cele sapte atitudini specifice bunului interlocutor 8 Sa stim ce dorim 9 Sa cautam modul potrivit de comunicare 10 Sa gasim bdquo seductia buna ldquo pentru starnirea interesului celuilalt Concluzie Multumiri De acelasi autor, la editura Odile Jacob si la editura Trei

Autor

Alain Braconnier

Data aparitie 2019
Editie Editia I
ISBN 978-606-40-0652-3
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 189
Numar pagini 189
Tip coperta Necartonat

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll