Volumul 11 din colec&355;ia Concepte Pedagogice Funda­mentale are &238;n vedere evaluarea activit&259;&355;ii de instruire &238;n contextul procesului de &238;nv&259;&355;&259;m&226;nt Problematica sa este dezvoltat&259; pe parcursul a trei capitole 1 Conceptul de evaluare pedagogic&259;; 2 Evaluarea pedagogic&259; a activit&259;&355;ii de instruire &238;n contextul procesului de &238;nv&259;&355;&259;m&226;nt; 3 Me­todologia ac&355;iunii de evaluare a

Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant (vol XI)

de Sorin Cristea

Cod produs: 0000183926

Data aparitie: 2019

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-683-944-0

Numar de pagini: 180

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Volumul 11 din colecţia Concepte Pedagogice Funda­mentale, are în vedere evaluarea activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ. Problematica sa, este dezvoltată pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogică; 2) Evaluarea pedagogică a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ; 3) Me­todologia acţiunii de evaluare a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ. Capitolul 1 - Conceptul de evaluare pedagogică - este construit în raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluării pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidenţierea tipurilor de evaluare pedagogică în raport de sfera de referinţă, delimitată la nivel general; c) analiza evaluării pedagogice la nivel de obiect de studiu. Capitolul 2 - Evaluarea pedagogică a activităţii de instru­ire în contextul procesului de învăţământ - este construit în raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) funcţiile generale ale evaluării; b) structura de bază a evaluării; c) conţinuturile evaluării; d) formele evaluării - ca acţiune subordonată obiectivelor activităţii de instruire în cadrul procesului de învăţământ. Capitolul 3 - Metodologia acţiunii de evaluare a instruirii - este construit în raport de cinci obiective specifice, angajate în: a) de­finirea metodologiei acţiunii de evaluare a instruirii procesului de învățământ, în sens larg (teorie aplicată) şi restrâns (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici şi mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea şi analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea şi analiza meto­delor de evaluare; d) definirea şi analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea şi analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare. Partea finală - Aplicații - oferă exemple semnificative din domeniul învăţământului primar, rezultate în urma analizei me­todologiei de evaluare, în contextul unor evoluţii şi experimente înregistrate în didacticele particular.
Data aparitie 2019
Editie Editia I
ISBN 978-606-683-944-0
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 180
Tip coperta Necartonat
Autor

Sorin Cristea

Numar pagini 180
Scroll