Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant (vol XI)
de Sorin Cristea
Cod produs: 0000183926
Editura: Didactica Publishing House
Data aparitie: 2019
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-683-944-0
Numar de pagini: 180
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Volumul 11 din colecţia Concepte Pedagogice Fundamentale, are în vedere evaluarea activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ. Problematica sa, este dezvoltată pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogică; 2) Evaluarea pedagogică a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ; 3) Metodologia acţiunii de evaluare a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ.
Capitolul 1 - Conceptul de evaluare pedagogică - este construit în raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluării pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidenţierea tipurilor de evaluare pedagogică în raport de sfera de referinţă, delimitată la nivel general; c) analiza evaluării pedagogice la nivel de obiect de studiu.
Capitolul 2 - Evaluarea pedagogică a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ - este construit în raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) funcţiile generale ale evaluării; b) structura de bază a evaluării; c) conţinuturile evaluării; d) formele evaluării - ca acţiune subordonată obiectivelor activităţii de instruire în cadrul procesului de învăţământ.
Capitolul 3 - Metodologia acţiunii de evaluare a instruirii - este construit în raport de cinci obiective specifice, angajate în: a) definirea metodologiei acţiunii de evaluare a instruirii procesului de învățământ, în sens larg (teorie aplicată) şi restrâns (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici şi mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea şi analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea şi analiza metodelor de evaluare; d) definirea şi analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea şi analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare.
Partea finală - Aplicații - oferă exemple semnificative din domeniul învăţământului primar, rezultate în urma analizei metodologiei de evaluare, în contextul unor evoluţii şi experimente înregistrate în didacticele particular.
Data aparitie | 2019 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-683-944-0 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 180 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Sorin Cristea |
Numar pagini | 180 |
2
Sorin Cristea