A schimba modul în care sim&355;i este o parte important&259; din a schimba modul în care gânde&537;ti Cercet&259;rile arat&259; c&259; apelul la emo&355;iile umane te poate ajuta s&259; îi convingi pe ceilal&355;i &537;i s&259; î&355;i construie&537;ti autoritatea ca lider Cartea de fa&355;&259; scoate în eviden&355;&259; aceste studii &537;i î&355;i arat&259; cum s&259; ac&355;ionezi în direc&355;ia respectiv&259;

Inteligenta emotionala. Influenta si persuasiune

de Colectiv redactional

Cod produs: 0000181452

Data aparitie: 2019

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-33-3254-8

Numar de pagini: 128

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

A schimba modul în care simţi este o parte importantă din a schimba modul în care gândești. Cercetările arată că apelul la emoţiile umane te poate ajuta să îi convingi pe ceilalţi și să îţi construiești autoritatea ca lider. Cartea de faţă scoate în evidenţă aceste studii și îţi arată cum să acţionezi în direcţia respectivă, prezentând atât cadre cuprinzătoare pentru dezvoltarea influenţei, cât și tactici simple, punctuale, pe care le poţi folosi pentru a-i convinge pe alţii zilnic. Seria Inteligenţa emoţională prezintă scrieri esenţiale despre partea umană a vieţii profesionale, strânse din paginile revistei Harvard Business Review. Fiecare carte din serie oferă studii ale căror rezultate au fost dovedite care ne arată modul în care emoţiile au impact asupra vieţii noastre, sfaturi practice pentru gestionarea persoanelor și a situaţiilor dificile și eseuri despre ceea ce înseamnă să te preocupe bunăstarea ta emoţională la lucru. Sursă de inspiraţie și de sfaturi practice, aceste cărţi descriu abilităţile sociale critice a fi stăpânite de profesioniștii ambiţioși.  


Data aparitie 2019
Editie Editia I
ISBN 978-606-33-3254-8
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 128
Autor

Colectiv redactional

Numar pagini 128
Scroll