Traducere de Irina Brate&537;Adesea oamenii una spun &537;i alta gîndesc dar din p&259;cate cei mai mul&539;i dintre noi nu &537;tiu „s&259; citeasc&259; printre rînduri” În mod uimitor cercet&259;rile &537;tiin&539;ifice arat&259; c&259; 70 din comunicare este nonverbal&259; Iar dac&259; vrei s&259; fii conving&259;tor s&259;-&539;i dezvol&539;i competen&539;ele de rela&539;ionare &537;i s&259; faci impresie bun&259;

Limbajul trupului. Cum sa faci fata o impresie buna si sa fii mai convingator

de Max A. Eggert

Cod produs: 0000204073

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2020

Editie: Editia I

ISBN: 978-973-468-155-6

Numar de pagini: 232

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Traducere de Irina Brateș

Adesea, oamenii una spun și alta gîndesc, dar, din păcate, cei mai mulți dintre noi nu știu „să citească printre rînduri”. În mod uimitor, cercetările științifice arată că 70% din comunicare este nonverbală. Iar dacă vrei să fii convingător, să-ți dezvolți competențele de relaționare și să faci impresie bună, cartea lui Max A. Eggert este o lectură obligatorie. Psiholog cu vastă experiență în perfecționarea abilităților de comunicare interpersonală, autorul ne arată cum să înțelegem complexitățile limbajului trupului și cum să-l folosim pentru a ne valorifica la maximum toate relațiile atît în viața personală, cît și în cea profesională. Fiindcă oricine poate deveni fluent în această „limbă universală” dacă exersează suficient de mult și conștientizează rolul esențial pe care îl au gesturile și mimica în transmiterea mesajelor noastre. O lectură esențială pentru a înțelege ce gîndesc oamenii cu adevărat și a deveni expert în comunicarea eficientă!

„Max este psiholog în domeniul managementului internaţional şi are darul de a face ca aspectele complexe ale comportamentului uman să fie uşor de înţeles şi relevante pentru afaceri.” (Financial Times)


Data aparitie 2020
Editie Editia I
ISBN 978-973-468-155-6
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 232
Tip coperta Necartonat
Autor

Max A. Eggert

Numar pagini 232
Scroll