Manualul se prezinta ca un ghid necesar cercetarii si cunoasterii lumii vii si raspunde interesului elevilor pentru cunoasterea mediului exprimat prin intrebarile frecvente pe care si le pun elevii prin curiozitatea si interesul pentru informatiile privind speciile de vietuitoare in mediul lor de viataTrasaturile care dau coerenta si originalitate prezentului manual sunt1 Incurajarea desfasurarii orelor in contexte nonformale prin lecturarea unor texte

Manual biologie clasa a V a editia 2017

de Atia Mihaela Fodor, Leontina Monica Suna, Viorica Boldisor, Carmen Mihaela Ciuculescu

Cod produs: 0000171219

Editura: Sigma SRL

Data aparitie: 2017

ISBN: 978-606-727-229-1

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Manualul se prezinta ca un ghid necesar cercetarii si cunoasterii lumii vii si raspunde interesului elevilor pentru cunoasterea mediului, exprimat prin intrebarile frecvente pe care si le pun elevii, prin curiozitatea si interesul pentru informatiile privind speciile de vietuitoare in mediul lor de viata.

Trasaturile care dau coerenta si originalitate prezentului manual sunt:
1. Incurajarea desfasurarii orelor in contexte nonformale prin lecturarea unor texte care redau aspecte din ecosisteme si prin recomandari privind stimularea desfasurarii orelor intr-un spatiu natural (parc, padure, livada etc.).
2. Abordarea cunostintelor prin interactivitate, facandu-se apel la gandirea logica si la intelegerea notiunilor, incurajandu-se analiza unor aspecte din ecosisteme si prognosticarea prin idei argumentate a unor consecinte ale activitatii omului asupra vietuitoarelor si argumentarea ideilor.
3. Tratarea diferentiata a elevilor, la finalul fiecarei lectii existand sarcini de lucru cu diferite grade de dificultate care dau posibilitatea cadrelor didactice sa lucreze diferentiat cu elevii, in functie de abilitatile lor.
 
In concluzie, manualul propune un demers didactic ce sustine constructia constienta, participativa a invatarii, un parcurs didactic ponderat si flexibil, care face ca efortul elevilor sa fie echilibrat, pe masura particularitatilor individuale ale fiecaruia.

Data aparitie 2017
ISBN 978-606-727-229-1
Loc aparitie Bucuresti
Autor

Atia Mihaela Fodor, Leontina Monica Suna, Viorica Boldisor, Carmen Mihaela Ciuculescu

Scroll