Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o manier&259; modern&259; de abordare didactic&259; a con&539;inutului disciplinei care vizeaz&259; asigurarea unui echilibru între dezvoltarea dimensiunilor cognitive &351;i dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziudiv

Manual istorie clasa a VII a

de Maria Ochescu

Cod produs: 0000208103

Editura: Art Klett

Data aparitie: 2020

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-9089-07-1

Numar de pagini: 126

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o manieră modernă de abordare didactică a conținutului disciplinei, care vizează asigurarea unui echilibru între dezvoltarea dimensiunilor cognitive şi dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziu

La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atât direct, cât și prin intermediul surselor istorice, urmărindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea şi interpretarea faptelor şi a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacităţilor analitice şi de gândire critică. La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturală, socială, politică, de gen etc.) şi pe acceptarea şi valorizarea pozitivă a acesteia.

Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o manieră modernă de abordare didactică a conținutului disciplinei, care vizează asigurarea unui echilibru între dezvoltarea dimensiunilor cognitive şi dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziu.
La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atât direct, cât și prin intermediul surselor istorice, urmărindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea şi interpretarea faptelor şi a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacităţilor analitice şi de gândire critică.
La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturală, socială, politică, de gen etc.) şi pe acceptarea şi valorizarea pozitivă a acesteia. 
Manualul este organizat pe unități de învățare și satisface câteva exigențe:
• prezentarea conţinuturilor este bazată pe logica fenomenului istoric (repere spațio‑temporale, surse), a demersului didactic frontal și individual (aplicații, ateliere, teme de reflecție, proiecte, mape, teme de sinteză, evaluări sumative și formative, autoevaluări etc.) şi pe adecvarea la competenţele specifice vizate spre formare/dezvoltare;
• se raportează la experienţa cotidiană de cunoaştere a copiilor de 12 – 13 ani;
• conţinuturile propuse spre studiu solicită abordări inter- și transdisciplinare (geografie, religie, literatură, desen, muzică etc);
• conţinuturile sunt deschise abordării graduale pe niveluri de dificultate, precum și altor dezvoltări, în funcţie de particularităţile grupului de elevi.


Data aparitie 2020
Editie Editia I
ISBN 978-606-9089-07-1
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 126
Tip coperta Necartonat
Autor

Maria Ochescu

Numar pagini 126
Scroll