Despre lucrareCartea scris&259; de Ecaterina Coman &537;i Gabriel Br&259;tucu este destinat&259; în primul rând speciali&537;tilor în resurse umane dispu&537;i s&259; î&537;i l&259;rgeasc&259; orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing Dup&259; cum precizeaz&259; chiar autorii în introducere „viziunea de ansamblu a lucr&259;rii a fost sintetizat&259; într-un cadru conceptual al

Marketingul carierei

de Bratacu Gabriel, Coman Ecaterina

Cod produs: 0000210422

Editura: C.H. Beck

Data aparitie: 2020

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-181-1011-6

Numar de pagini: 244

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Despre lucrare

Cartea scrisă de Ecaterina Coman și Gabriel Brătucu este destinată în primul rând specialiștilor în resurse umane dispuși să își lărgească orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. După cum precizează chiar autorii în introducere, „viziunea de ansamblu a lucrării a fost sintetizată într-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate în evidență necesitatea tratării angajaților ca pe clienți, iar cariera ca pe un produs pe care compania îl vinde pentru a crește angajamentul afectiv al angajaților valoroși și a obține un avantaj competitiv sustenabil”.

În egală măsură, consider că această lucrare poate fi utilă oricărei persoane care intenționează să utilizeze o abordare de marketing în dezvoltarea propriei cariere, precum și specialiștilor, cercetătorilor și studenților în marketing, indiferent de domeniile lor de interes, întrucât orice incursiune într-un domeniu mai puțin cristalizat al marketingului (cum este și cel al marketingului carierei) poate să te facă să formulezi întrebări ale căror răspunsuri te conduc la o mai profundă înțelegere a marketingului în general.

 

Prof. univ. dr. Răzvan Zaharia

Departamentul de Marketing

Academia de Studii Economice din București

Din cuprins

  • Elaborarea programelor de dezvoltare a carierei
  • Obținerea avantajului competitiv
  • Evoluția pieței forței de muncă
  • Politici și strategii de marketing al carierei

Despre autori

Ecaterina COMAN este doctor în marketing, Universitatea Transilvania din Brașov.

Gabriel BRĂTUCU este doctor în economie, profesor universitar și decan al Facultății de Științe economice și administrarea afacerilor, Universitatea Transilvania din Brașov.


Data aparitie 2020
Editie Editia I
ISBN 978-606-181-1011-6
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 244
Autor

Bratacu Gabriel, Coman Ecaterina

Numar pagini 244
Scroll