Culegerea de Fi&537;e de lucru diferen&539;iate pentru clasa a VI-a la Matematic&259; este o NOUTATE METODIC&258; &536;I EDITORIAL&258; în conformitate cu noua program&259; &537;colar&259; propunând  organizarea  activit&259;&539;ilor  de înv&259;&539;are pentru fiecare lec&539;ie din planificarea calendaristic&259; prin intermediul fi&537;elor de lucru &537;i

Matematica. Fise de lucru diferentiate clasa a VI-a, partea a II-a

de Florin Antohe, Marius Antonescu

Cod produs: 0000183526

Data aparitie: 2019

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-8982-25-0

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Culegerea de Fișe de lucru diferențiate pentru clasa a VI-a la Matematică este o NOUTATE METODICĂ ȘI EDITORIALĂ, în conformitate cu noua programă școlară, propunând  organizarea  activităților  de învățare pentru fiecare lecție din planificarea calendaristică prin intermediul fișelor de lucru și verificarea cunoștințelor asimilate prin teste de evaluare și autoevaluare.

Fiecare fișă de lucru conține  mai multe niveluri de învățare care pot fi aplicate individual, pe echipe sau  frontal, pentru învățarea în clasă și pentru acasă:

  • un text teoretic sintetic, ca rezumat al conținuturilor învățării propuse de programa școlară, care cuprinde noțiuni și relații (introduse prin definiții și notații corespunzătoare), proprietăți (teoreme, propoziții etc.), metode (reguli de calcul, algoritmi de lucru etc.). Pentru a fi bine înțelese și reținute de elevi, acestea sunt însoțite de exemple și modele de rezolvări;
  • un text teoretic extins, care este destinat aprofundării suplimentare de către elevii capabili de performanță a conținuturilor propuse de programă pentru obținerea unor rezultate deosebite la concursuri și olimpiade școlare; fara spatiul asta intre randuri aici, eu nu pot sa-l scot
  • activități de consolidare a învățării, pentru lucrul la clasă și pentru acasă, care grupează tipuri foarte diverse de exerciții și probleme pe două niveluri progresive: exerciții de exersare (inițiere și consolidare) și exerciții de fixare (aprofundare și dezvoltare) a cunoștințelor noi predate. Această abordare didactică modulară permite aplicarea metodei interactive moderne de învățare centrată pe elev: știu / vreau să știu / învățat într-o viziune intracurriculară și aplicativă (matematica aplicată în viața cotidiană);
  • evaluări ale progresului învățării prin teste de evaluare și autoevaluare conforme cu standardele Ministerului Educației Naționale.

Cu un număr mare și variat de exerciții și probleme și cu o prezentare grafică de excepție, lucrarea de față reprezintă un ajutor neprețuit pentru elevi, profesori și părinți, putând fi  utilizată cu ușurință  la activitățile de consolidare a învățării conținuturilor prevăzute de programă, precum și la aprofundarea conținuturilor suplimentare.

 


Data aparitie 2019
Editie Editia I
ISBN 978-606-8982-25-0
Tip coperta Necartonat
Autor

Florin Antohe, Marius Antonescu

Scroll