Cât de eficient v&259; folosi&355;i puterea de convingere Ce crede&355;i c&259; îi influen&355;eaz&259; mai mult pe oameni dovezile &351;tiin&355;ifice sau emo&355;iile Vre&355;i s&259; deprinde&355;i arta persuasiunii  Bazându-se pe o analiz&259; captivant&259; a naturii influen&355;ei &351;i pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune Tali Sharot ne arat&259; cum s&259; schimb&259;m credin&355;ele &351;i ac&355;iunile celor
 

Mintea influenta

44.9 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod

Cod produs: 0000211358

disponibilitate Disponibilitate: In stoc
livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Ridica din magazin

Cât de eficient vă folosiţi puterea de convingere? Ce credeţi că îi influenţează mai mult pe oameni: dovezile ştiinţifice sau emoţiile? Vreţi să deprindeţi arta persuasiunii?  

Bazându-se pe o analiză captivantă a naturii influenţei şi pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune, Tali Sharot ne arată cum să schimbăm credinţele şi acţiunile celor din jurul nostru, concentrându-ne pe modul în care funcţionează mintea umană. Cu toţii avem capacitatea de a influenţa, dar se pare că multe dintre strategiile instinctive de convingere pe care le folosim sunt ineficiente.

Autoarea dezvăluie rolul esenţial pe care îl au emoţiile în influenţare, cât de convingătoare sunt cu adevărat datele oficiale şi care este puterea curiozităţii.  

„Această carte este un chestionar inteligent al tehnicilor de influenţare şi de manipulare a comportamentului uman.” The New York Times Book Review  

„[Tali Sharot] nu dovedeşte numai eşecul minţii umane în a învăţa din propriile greşeli, ci propune şi strategii practice pentru a depăşi acest obicei. Pe lângă sfaturi despre cum să îi influenţăm mai mult pe ceilalţi, această carte ne oferă şi veşti îmbucurătoare despre valoarea noastră ca oameni.“ Wired UK  

„Într-o lume a datelor, e uşor să credem că dovezile concrete pot produce schimbare. Tali Sharot contrazice acest fapt, analizând cum emoţiile tind să domine gândirea în procesul decizional.“ TIME.com  

„[...] cititorii vor descoperi în paginile acestei cărţi o mulţime de modalităţi de a-şi dezvolta abilităţile de argumentare.“ Kirkus Reviews  

TALI SHAROT este profesor de neuroştiinţe, predând pe parcursul carierei la Universitatea din New York, la Harvard şi la Universitatea din California. Este fondatoare şi director al Affective Brain Lab de la College University din Londra, centru de cercetare care analizează modul în care emoţiile ne influenţează gândirea şi comportamentul. Lucrările ştiinţifice şi articolele sale au fost publicate în diverse reviste şi ziare, cum ar fi Nature, Science, Psychological Science, The New York Times, Time şi The Washington Post.


Autor

Tali Sharot

Data aparitie 2020
Editie Editia I
ISBN 978-606-33-6507-2
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 288
Numar pagini 288

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll