Acest ghid inovator î&539;i arat&259; cum s&259; folose&537;ti puterea pove&537;tilor pentru a-&539;i dezvolta compania Murray Nossel transform&259; zeci de ani de experien&539;&259; într-o metod&259; simpl&259; care î&539;i va permite - s&259; g&259;se&537;ti povestea potrivit&259; pentru un anumit public &537;i scop; - s&259; te folose&537;ti de propriile experien&539;e &537;i amintiri de istoria &537;i de

Powered by Storytelling

de Murray Nossel

Cod produs: 0000175907

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2018

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-722-297-5

Numar de pagini: 208

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Acest ghid inovator îți arată cum să folosești puterea poveștilor pentru a-ți dezvolta compania. Murray Nossel transformă zeci de ani de experiență într-o metodă simplă, care îți va permite: 

- să găsești povestea potrivită pentru un anumit public și scop; 
- să te folosești de propriile experiențe și amintiri, de istoria și de moștenirea ta; 
- să îți creezi o conexiune cu asociații de afaceri la un nivel mai personal și mai apropiat; 
- să rezolvi conflictele de la locul de muncă și să găsești soluții aplicabile; 
- să sporești creativitatea, să împărtășești idei și să susții adevărata inovare; 
- să îmbunătățești lucrul în echipă și colaborarea prin ascultare și învățare; 
- să integrezi conceptul de storytelling în toate comunicările tale, pentru succes pe termen lung. 

Vei învăța metoda testată, în trei părți, pe care Narativ, firma lui Murray, o folosește cu clienții săi, de la companii din topul Fortune 500 la organizații nonprofit. Mai întâi, îți extragi amintirile și experiențele personale pentru a genera idei de povești ce răspund nevoilor personale. Apoi creezi și modelezi aceste elemente în structura clasică de poveste, care creează o adevărată conexiune cu publicul. La final, îți prezinți povestea în fața publicului folosind tehnici simple, pe care oricine le poate învăța. Un element fundamental al acestei metode este accentul pe ascultare: atât abilitatea de a te auzi singur, cât și feedbackul oferit de ascultători, deoarece ascultarea acestora va influența modul în care povestești. 


Pe măsură ce viețile noastre devin tot mai informatizate, puterea poveștilor va ieși la suprafață, făcându-ne mai umani. Murray Nossel ne arată cel mai bine cum să stăpânim acest instrument. Cartea de față este un manual extraordinar care te învață cum să creezi conexiuni prin intermediul poveștilor și cum să asculți deliberat. 
Faith Popcorn, fondatoare și CEO Faith Popcorn's Brain Reserve 


Poveștile sunt principalul diferențiator, iar metoda de ascultare și de relatare a lui Murray Nossel oferă un mod direct, dar ingenios de a crea această diferențiere. Este motorul care susține creativitatea și gândirea inovatoare necesare pentru a spune o poveste unică. Powered by Storytelling este un instrument indispensabil. 
Jonathan D. Klein, cofondator și președinte Getty Images 


Dacă vrei să înveți cum să spui o poveste extraordinară, citește această carte. Murray Nossel, el însuși psiholog și maestru povestitor, ale cărui povești amintesc de cele mai bune momente ale lui David Sedaris, oferă o metodă unică, garantată să funcționeze. Powered by Storytelling este un reper important pentru orice persoană care vrea să transmită ceva la o ședință, să susțină o idee în fața colegilor și să asculte într-un mod care scoate la iveală cele mai bune povești din afaceri și din viață. 
Susan Adams, editor senior la Forbes 

Argumentul Unicredit 
În spatele procesului de dezvoltare a afacerii tale, stă dezvoltarea ta. Iar pentru aceasta, ai nevoie de inspirație, cunoaștere și acces la informații actuale. Cu investiție constantă în tine, afacerea ta poate să crească eficient începând din interior. Iar pentru că lucrul care contează cu adevărat în afaceri este subiectul unei povești bune, noi te ajutăm să perfecționezi modul în care o spui pe a ta. 

Nossel știe cum să aplice puterea poveștilor în marketing, producție, management și orice alt domeniu al unei afaceri. DANIEL H. PINK


Data aparitie 2018
Editie Editia I
ISBN 978-606-722-297-5
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 208
Tip coperta Necartonat
Autor

Murray Nossel

Scroll