Ce diferen&539;iaz&259; persuadatorii obi&537;nui&539;i de cei care se bucur&259; de succes Utilizând aceea&537;i combina&539;ie de cercet&259;ri &537;tiin&539;ifice riguroase &537;i accesibilitate care a f&259;cut din cartea sa Influence un bestseller emblematic Robert Cialdini arat&259; modul în care cei mai buni comunicatori profit&259; de „momentele privilegiate ale schimb&259;rii” în care publicul devine receptiv la un mesaj

Pre-suasiune

de Robert Cialdini

Cod produs: 0000145037

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2017

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-722-223-4

Numar de pagini: 456

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască. Persuasiunea optimă se obține printr-o pre-suasiune optimă. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”.

În cea mai recentă carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care ascultă nu este necesară, spune Cialdini – tot ce trebuie să faci este să modifici centrul atenției publicului chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante. Cialdini se inspiră dintr-o multitudine de studii și relatări, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrând modul în care canalizarea iscusită a atenției duce la o pre-suasiune puternică și la rezultate pozitive.

Nicio altă cercetare psihologică realizată până acum nu a fost folosită mai frecvent și cu mai mult succes decât cercetările lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris „cartea” despre influență. Acum a comis-o din nou, arătându-ne puterea momentului care precedă o tentativă de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original și imediat aplicabil.

Richard H. Thaler, coautor al cărții Nudge și autorul cărții Comportament inadecvat

Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o altă carte nemuritoare și indispensabilă despre psihologia influenței. O voi recomanda ani și ani la rând.


Data aparitie 2017
Editie Editia I
ISBN 978-606-722-223-4
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 456
Tip coperta Necartonat
Autor

Robert Cialdini

Scroll