Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale
de Septimiu Chelcea
Cod produs: 0000218119
Editura: Prouniversitaria
Data aparitie: 2021
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-26-1339-6
Numar de pagini: 302
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Publicarea după aproape zece ani a unei a doua ediţii a lucrării Psihosociologia publicităţii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoașterii în toate domeniile este accelerat: se conturează mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzează prin cărţi și reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observaţie și rezultate ale experimentelor știinţifice. Este aproape imposibil pentru un singur om să cuprindă universul cunoașterii. Ce putem spera este să ne facem o imagine fragmentară cât mai clară despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodată nu o cuprindere deplină a lui.
Data aparitie | 2021 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-26-1339-6 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 302 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Septimiu Chelcea |
Numar pagini | 302 |