Publicarea dup&259; aproape zece ani a unei a doua edi&355;ii a lucr&259;rii Psihosociologia publicit&259;&355;ii Despre reclamele vizuale presupune ba chiar impune revizuirea textului Ritmul cunoa&537;terii în toate domeniile este accelerat se contureaz&259; mereu teorii noi sunt avansate ipoteze &537;i se difuzeaz&259; prin c&259;r&355;i &537;i reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observa&355;ie

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

de Septimiu Chelcea

Cod produs: 0000218119

Editura: Prouniversitaria

Data aparitie: 2021

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-26-1339-6

Numar de pagini: 302

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Publicarea după aproape zece ani a unei a doua ediţii a lucrării Psihosociologia publicităţii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoașterii în toate domeniile este accelerat: se conturează mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzează prin cărţi și reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observaţie și rezultate ale experimentelor știinţifice. Este aproape imposibil pentru un singur om să cuprindă universul cunoașterii. Ce putem spera este să ne facem o imagine fragmentară cât mai clară despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodată nu o cuprindere deplină a lui.


Data aparitie 2021
Editie Editia I
ISBN 978-606-26-1339-6
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 302
Tip coperta Necartonat
Autor

Septimiu Chelcea

Numar pagini 302
Scroll