Aceast&259; carte are dou&259; p&259;r&539;i Publi-Cetatea &537;i Branduri de povesteÎn prima parte am adunat mai multe articole publicate în presa cultural&259; &537;i economic&259; pe teme de publicitate branding marketing &537;i consum relevante pentru rolul pe care toate aceste domenii l-au avut în schimb&259;rile societale de dup&259; ’89 Sloganistic spus Publi-Cetatea trateaz&259;

Publi-Cetatea. Branduri de poveste

29.99 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Momentan nu se pot ridica comenzi din nicio o librarie. Se poate face comanda doar cu livrare prin curier.

Cod

Cod produs: 0000197208

disponibilitate Disponibilitate: In stoc
livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Această carte are două părți: Publi-Cetatea și Branduri de poveste.

În prima parte, am adunat mai multe articole publicate în presa culturală și economică, pe teme de publicitate, branding, marketing și consum, relevante pentru rolul pe care toate aceste domenii l-au avut în schimbările societale de după ’89. Sloganistic spus, Publi-Cetatea tratează modul în care publicitatea influențează Cetatea.

Cea de a doua secțiune a cărții adună povești ale unor branduri celebre, prezente în viața noastră cotidiană. Unele dintre ele sînt studii de caz ale unor branduri românești „reinventate”: ROM Tricolor, CEC Bank, Gerovital, Eugenia.

Altele povestesc pățanii cu tîlc ale occidentalizării și globalizării care au avut ca stindard branduri precum Coca-Cola, Pepsi, Bergenbier etc.

Mai sînt în această secțiune și povești romanțate (de tip digest) ale unor branduri cu istorie tumultuoasă. Ele au făcut parte dintr-o serie de articole, Glorii de galantar, pe care mi-a găzduit-o Adevărul, prin grija lui, acum zece-doisprezece ani. Deși documentate cu migală și trecute prin filtrul de interese al publicului românesc, multe dintre aceste povești au fost larg popularizate de comunicarea corporate a brandurilor însele. Astăzi, ele fac parte din cultura generală consumeristă. De aceea, din tot galantarul de Glorii, le-am păstrat anume pe cele mai relevante pentru piața românească și pe cele mai amprentate de propriile mele opinii.

Florin Dumitrescu


Autor

Florin Dumitrescu

Data aparitie 2019
Editie Editia I
ISBN 978-606-992-363-4
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 148
Numar pagini 148

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll