Adjudecat

Adjudecat

Cod

Cod produs: 0000058549

producator

Editura: Publica Com

disponibilitate

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

John Koter a dat din nou lovitura! Impreunaƒ cu Lorne Whitehead, coautor al acestei caƒrti, ne oferaƒ sfaturi extrem de inteligente despre modul in care saƒ ne vindem cu succes ideile. O lecturaƒ obligatorie pentru liderii preocupati de viitorul organizatiei pe care o conduc! Bill George, profesor de management la Harvard Business School In domeniul cercetaƒrii si al educatiei, la fel ca in lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori intarziat nu de lipsa unor idei bune, cat mai degrabaƒ de faptul caƒ oamenii nu sunt intotdeauna convinsi de faptul caƒ trebuie saƒ le adopte si saƒ le implementeze. Lectura acestei caƒrti te va ajuta saƒ-ti promovezi cu succes ideile bune in orice context posibil. Maria Klawe, presedinte Harvey Mudd College Raƒspunsurile pe care cartea le furnizeazaƒ sunt exact acelea care ne-au scaƒpat pe sub nas, pe care nu le-am vaƒzut pentru caƒ eram prea infierbantati saƒ ne prezentaƒm ideea cat mai bine sau pentru caƒ am reactionat instinctiv agresiunilor. Cartea iti oferaƒ un model care trateazaƒ toate situatiile in care poti fi pus in argumentarea unei idei si, de fiecare dataƒ, iti arataƒ cea mai bunaƒ solutie. O idee foarte bunaƒ ar fi saƒ cititi aceastaƒ carte. Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare

Autor John P . Kotter, Lorne A. Whitehead
Data aparitie 2012
Editie Editia I
ISBN 978-973-1931-94-4
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 195
Tip coperta Necartonat
Scroll