Adjudecat
de John P . Kotter, Lorne A. Whitehead
Cod produs: 0000058549
Editura: Publica Com
Data aparitie: 2012
Editie: Editia I
ISBN: 978-973-1931-94-4
Numar de pagini: 195
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
John Koter a dat din nou lovitura! Impreuna cu Lorne Whitehead, coautor al acestei carti, ne ofera sfaturi extrem de inteligente despre modul in care sa ne vindem cu succes ideile. O lectura obligatorie pentru liderii preocupati de viitorul organizatiei pe care o conduc! Bill George, profesor de management la Harvard Business School
In domeniul cercetarii si al educatiei, la fel ca in lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori intarziat nu de lipsa unor idei bune, cat mai degraba de faptul ca oamenii nu sunt intotdeauna convinsi de faptul ca trebuie sa le adopte si sa le implementeze. Lectura acestei carti te va ajuta sa-ti promovezi cu succes ideile bune in orice context posibil. Maria Klawe, presedinte Harvey Mudd College
Raspunsurile pe care cartea le furnizeaza sunt exact acelea care ne-au scapat pe sub nas, pe care nu le-am vazut pentru ca eram prea infierbantati sa ne prezentam ideea cat mai bine sau pentru ca am reactionat instinctiv agresiunilor. Cartea iti ofera un model care trateaza toate situatiile in care poti fi pus in argumentarea unei idei si, de fiecare data, iti arata cea mai buna solutie. O idee foarte buna ar fi sa cititi aceasta carte. Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare
Data aparitie | 2012 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-973-1931-94-4 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 195 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | John P . Kotter, Lorne A. Whitehead |