Criza economica din ultimii ani a scos in evidenta o serie de problemeale managementului strategic aplicat in interiorul organizatiilor In Anti-Strategic Managementautorul pune sub semnul intrebarii concepte si teorii alemanagementului strategic si propune o perspectiva diferita motivata deintentia de a demitiza abordarile-sablon din domeniu Demersul sau estesustinut cu studii de caz centrate pe situatia din Romania iar punctelecare au iscat controverse academice sint

Anti-Strategic Management

Cod

Cod produs: 0000094236

producator

Editura: Polirom S.A.

disponibilitate Disponibilitate:
livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Criza economica din ultimii ani a scos in evidenta o serie de probleme ale managementului strategic aplicat in interiorul organizatiilor. In Anti-Strategic Management, autorul pune sub semnul intrebarii concepte si teorii ale managementului strategic si propune o perspectiva diferita, motivata de intentia de a demitiza abordarile-sablon din domeniu. Demersul sau este sustinut cu studii de caz centrate pe situatia din Romania, iar punctele care au iscat controverse academice sint tratate intr-o maniera critica pe baza unei vaste experiente la catedra si in conducerea unor societati economice. Lucrarea se adreseaza profesionistilor din domeniu, studentilor la facultatile de stiinte economice si celor interesati de aspectele teoretice mai putin tributare manualelor sau schemelor instrumentale consacrate.

 

Din cuprins:

„Problemele superficiale” ale managementului strategic • Viziune, misiune, obiective: nesiguranta inceputului • Strategii: marile familii • Procesul decizional si formalizarea sa: adevarata jungla a strategiei • Implementarea strategiei sau examenul realitatii • Evaluarea si controlul: bucla se inchide • Firma straina FS: un puzzle local de strategie • GIC: o afacere cu substanta • ICCO: „Si totusi se misca...”


Autor

Bogdan Bacanu

Data aparitie 2014
Editie Editia I
ISBN 978-973-464-384-4
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 312
Tip coperta Necartonat
Scroll