Cele cinci tentatii ale unui Ceo
de Patrick Lencioni
Cod produs: 0000109182
Editura: Grup Editorial Litera
Data aparitie: 2015
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-741-354-0
Numar de pagini: 300
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Atunci când lucrurile merg prost pentru o organizaţie, cel care ar trebui să-și asume în primul rând vina este CEO-ul. Dar câţi dintre lideri au curajul de a face acest lucru, analizându-și comportamentul managerial pentru a descoperi și înlătura disfuncţiile?
Patrick Lencioni folosește o modalitate simplă și convingătoare pentru a descrie câteva tipare de comportament ce le pun probleme conducătorilor de organizații mai mici sau mai mari, din diferite domenii de activitate, arătându-le care sunt principalele cauze ale eșecului și oferindu-le un model de autoevaluare ce îi va ajuta să devină lideri și manageri mai buni.
Tentația 1: Alegerea statutului în locul rezultatelor
Tentația 2: Alegerea popularității în locul responsabilității
Tentația 3: Alegerea certitudinii în locul clarității
Tentația 4: Alegerea armoniei în locul conflictului
Tentația 5: Alegerea invulnerabilității în locul încrederii
Data aparitie | 2015 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-741-354-0 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 300 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Patrick Lencioni |