Traducere de Ioana ManoleImaginile de marca logourile modul de prezentare a unor produse jocurile sint forme de comunicare vizuala Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi simboluri imagini si suporturile utilizate care faciliteaza receptarea intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi

Comunicare prin imagini

de AlainJoannes

Cod produs: 0000025828

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2009

Editie: Editia I

ISBN: 9789734615001

Numar de pagini: 222

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Traducere de Ioana Manole Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari. Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.Cuprins: Cunoasterea potentialului imaginilor * Crearea imaginii de marca * Concentrarea asupra diversitatii * Structurarea unui sistem de identitate vizuala * Mitologii contemporane * Metafore dinamice * Retete pentru imagini eficiente * Cum prind glas culorile * Opt moduri de a fi ale imaginii * Ecranele prind viata
Data aparitie 2009
Editie Editia I
ISBN 9789734615001
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 222
Tip coperta Necartonat
Autor

AlainJoannes

Scroll